دوربین کوچک با نمایشگر قابل چرخش

بازار دیجیتال - در‌حال‌حاضر حجم وسیعی از تولیدات انواع دوربین‌های فیلمبرداری در اختیار شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی است، اما شرکت‌‌های آمریکایی نیز برای اینکه از این قافله عقب نمانند به این بازار نیز وارده شده و محصولات جدید و متنوعی را عرضه کرده‌اند. شرکت آمریکایی DxG یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی جدیدترین دوربین فیلمبرداری خود را به بازار معرفی کرده است.

این شرکت این دوربین را با مدل DxG-۵۷۲V به بازار عرضه کرده است که امکان فیلمبرداری و عکاسی با وضوح ۵مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و حافظه داخلی آن نیز به ۳۲ مگابایت می‌رسد. همچنین این دوربین امکان ارتقای حافظه با کارت‌های حافظه SD و MMC را نیز به کاربرانش می‌دهد.

مدل DxG-۵۷۲V امکان فیلمبرداری با دو وضوح تصویر ۴۸۰×۶۴۰ و ۲۰×۳۲۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه دارد. فیلم‌های به نمایش درآمده توسط این دوربین فیلمبرداری با فرمت MPEG۴ است عکس نیز در این دوربین با فرمت JPEG ثبت و ذخیره می‌شود.این دوربین امکان زوم دیجیتال تا ۴ برابررا دارد و مجهز به لرزشگیر دیجیتال دست است.

مدل DxG-۵۷۲V مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۲اینچی است که امکان چرخش به بیرون را دارد. همچنین تصاویر به نمایش درآمده از طریق این نمایش ۲ اینچی ۱۱۵۲۰۰ پیکسل است.این دوربین مجهز به یک خروجی AV و یک پورت USB پرسرعت نسخه ۲ است که برای اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی طراحی شده است. امکان عکاسی در ۴وضوح از دیگر ویژگی این دوربین فیلمبرداری است. این دوربین قابلیت شارژ داشته و با ۴ باتری سایز AA کار می‌کند.این دوربین جدید شرکتDXG بسیار ساده و زیبا در دو رنگ

طوسی - سفید و مشکی طراحی شده است.مدل DxG-۵۷۲V اندازه کوچکی برابر یک کف دست داشته است. در واقع ابعاد آن برابر ۷۷/۱×۷۲/۴×۸۳/۴ اینچ است و وزن آن نیز به ۲۴۲ گرم می‌رسد.شرکت آمریکایی DxG این دوربین فیلمبرداری کوچک را به تازگی به بازار عرضه و با قیمت ۱۲۵ دلار به فروش می‌رسند.