شکست Mobile TV در  المپیک 2008 پکن

با ارائه تصاویر ویدئویی زنده از طریق پایگاه‌های مختلف اینترنتی، به‌رغم آنچه پیش‌بینی می‌شد، استفاده از سرویس پخش تصاویر تلویزیونی روی تلفن‌همراه (Mobile TV) با استقبال چندانی روبرو نشد.

این در حالی است که بسیاری از کاربران تلفن‌همراه نیز به منظور مشاهده تصاویر زنده از بازی‌های المپیک سال ۲۰۰۸ پکن، به پایگاه‌های اینترنتی که این تصاویر را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند مراجعه کرده‌اند و از این طریق، بازی‌های مورد علاقه خود را مشاهده نموده‌اند.

همچنین گفته می‌شود تقریبا تمامی‌بازی‌های پخش شده از سوی پایگاه اینترنتی YouTube ذخیره و در اختیار کاربران مشتاق قرار گرفته شده است.

این موضوع باعث شد تا شبکه‌های تلویزیونی که تصاویر زنده مسابقات را به مشترکان تلفن‌همراه عرضه می‌کردند، با استقبال کمتری روبرو شوند و درآمد پیش‌بینی شده را کسب نکنند.آمارهای رسیده حاکی از آن است که به طور کلی نزدیک به ۱۰میلیون نفر توانستند بیش از ۶میلیون ساعت از بازی‌ها را از طریق شبکه NBC چین مشاهده کنند. به عبارت دیگر بالغ بر ۵۶میلیون برنامه ویدئویی از طریق پایگاه اینترنتی شرکت NBC در اختیار کاربران قرار گرفته که این رقم، ۲۰ برابر بیشتر از آن است که در المپیک ۲۰۰۴ آتن انجام شد.