کیبورد ضدآب با بدنه استیل

بازار دیجیتال - در حال حاضر شاهد کیبوردهای مختلفی از سوی تولیدکنندگان متفاوتی هستیم که با طراحی خاص محصولات خود کاربران خاصی را به سوی خود جلب می‌کنند.

شرکت ikey یکی از همین شرکت‌ها است که به تازگی کیبورد ویژه خود را به بازار این محصولات معرفی کرده است.

مدل DT-۸۱۰-TB جدیدترین محصول این شرکت است که با طراحی خاصی به بازار معرفی شده است. ویژگی جالب توجه این کیبورد این است که برخلاف سایر کیبوردهای معمول که در سمت چپ آن کلیدهای اعداد یا چند کلید دیگر به کار گرفته شده،تنها یک توپ قابل‌چرخش دیده می‌شود که قطری برابر ۲۵میلی‌متر دارد که این توپ قابل‌چرخش در واقع به جای یک ماوس کار می‌کند. همچنین علاوه‌بر این موس توپی‌ شکل چند کلید کاربردی نیز در بالای این توپ دیده می‌شود.

طراحی این کیبورد بسیار کوچک و نازک است. در بدنه این کیبورد از جنس استیل استفاده شده است و این در حالی است که با وجود استیل بودن بدنه ضداثر انگشت،جای انگشتان دست روی آن نمی‌ماند.

کلیدهای به کار گرفته شده در این کیبورد استاندارد و دارای پوششی سیلیکونی و نرم است. همچنین این کلیدها دارای نور پس‌زمینه قرمز‌رنگ هستند که کار در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران آسان می‌کند.

مدل DT-۸۱۰-TB دارای ابعادی برابر ۳۲/۱×۷۲/۵×۸/۱۴اینچ است و وزن سبکی نیز دارد.

شرکت ikey اعلام کرده است که کیبورد جدید خود را تا ماه آینده میلادی به بازار عرضه می‌کند اما هنوز قیمت قطعی آن را اعلام نکرده است.