دوربینی با امکان تشخیص کنتراست تصویر

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی جدیدترین دوربین دیجیتالی خود را به بازار معرفی کرد.

این دوربین با مدل stylus۱۰۳۰ به بازار عرضه شده و وضوح تصویر آن برابر ۱/۱۰ مگاپیکسل است. این دوربین مجهز به زوم‌اپتیکال و دیجیتال است که قدرت هر کدام از آنها به ترتیب به ۶/۳ برابر و ۵ برابر می‌رسد.

دوربین جدید شرکت Olympus مجهز به یک نمایشگر LCD است که اندازه آن به ۷/۲ اینچ می‌رسد و همچنین وضوح تصویر این نمایشگر به ۲۳۰پیکسل می‌رسد. مدل stylus۱۰۳۰ مبتنی بر حافظه داخلی ۷/۱۴ مگابایتی است و با کارت‌های حافظه XD-picture و microsD نیز سازگاری دارد. با استفاده از این کارت‌ها امکان ارتقای حافظه تا ۲ گیگابایت فراهم می‌شود.

این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری در ۱۵ و ۳۰ فریم در هر ثانیه را به کاربرانش می‌دهد همچنین وضوح تصاویر فیلمبرداری شده توسط این دوربین دیجیتالی با دو حالت ۴۸۰×۶۴۰ و ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است.

این دوربین دیجیتالی مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره و تشخیص کنتراست تصویر است. مدل stylus۱۰۳۰ امکان شارژ با باتری را به کاربرانش می‌دهد و در هر بار شارژ می‌تواند ۲۶۰ عکس بگیرد. محصول جدید شرکت Olympus مجهز به یک پورت USB نسخه دو است و با ویندوزهای ۲۰۰۰، XP و Vista نیز سازگاری دارد.این دوربین بسیار ساده طراحی شده و ابعاد آن برابر ۳/۲۱×۹/۶۰×۶/۹۳ سانتی‌متر است و وزن آن به ۱۷۰ گرم می‌رسد. شرکت Olympus در حال حاضر مدل stylus۱۰۳۰ را با قیمتی برابر ۴۵۰دلار به بازار جهانی عرضه می‌کند.