دستگاه‌های چندمنظوره ارزان‌قیمت توشیبا

بازار دیجیتال - مدل‌های e-sTuDio ۲۰۶ا، e-sTuDio ۲۸۲ و e-sTuDio ۴۵۲ به عنوان دستگاه‌های چندمنظوره ارزان‌قیمت توشیبا در بازار داخلی معرفی شدند.

طبق اعلام بدرالکتریک، نمایندگی انحصاری ماشین‌های اداری توشیبا در ایران،e-sTuDio ۲۰۶ یک دستگاه چندمنظوره لیزری ارزان‌قیمت از خانواده توشیبا است که به‌رغم قیمت پایینی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است.

به کمک این دستگاه می‌توان در زمان، فضای اداری و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

قابلیت چاپ A۳ با استفاده از امکانات چاپ استاندارد GDI، امکان کپی از متون، تصاویر و سایر مطالب را به نحوی فراهم می‌کند که خواندن آن نیز آسان شود.

همچنین قابلیت کپی این امکان را در اختیار کاربر می‌گذارد که با فشار یک کلید، نسخه‌برداری از مجلات به آسانی انجام شود.

روش کپی و چاپ نیز توسط این دستگاه چندمنظوره لیزری روش الکترواستاتیک غیرمستقیم است.

این دستگاه به حافظه ۱۶مگابایتی (قابل‌ارتقا به ۸۰مگابایت) مجهز است و سرعت و دقت چاپ آن ۲/۱۶صفحه در دقیقه با وضوح ۶۰۰×۶۰۰نقطه در اینچ است.

سرعت کپی این دستگاه نیز ۲۰/۱۶ کپی در دقیقه با وضوح ۶۰۰×۲۴۰۰ نقطه در اینچ است.

سرعت اسکن e-sTuDio ۲۰۶ نیز ۲۰/۱۶ اسکن در دقیقه با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و حداکثر سایز اسکن آن A۳‌ است.این دستگاه با قیمت یک میلیون و ۴۹۰هزار تومان و ضمانت بدرالکتریک به فروش می‌رسد.

مدل e-sTuDio ۲۸۲‌ دستگاه چندمنظوره ارزان‌قیمت دیگری از خانواده توشیبا است که سرعت چاپ آن ۲۸صفحه در دقیقه است.

دقت چاپ این دستگاه نیز ۶۰۰×۲۴۰۰ نقطه در اینچ است و نوع رابط آن نیز USB است.این دستگاه نیز با قیمت دو میلیون و ۸۳۰هزار تومان و ضمانت بدرالکتریک به فروش می‌رسد.این نمایندگی همچنین مدل e-sTuDio ۴۵۲‌ را دستگاه چندمنظوره ارزان‌قیمت دیگری از این خانواده معرفی کرد که قابلیت تهیه ۹۹۹ کپی متوالی را داشته و سرعت کپی آن ۴۵صفحه در دقیقه است.

دقت چاپ این دستگاه نیز ۲۴۰۰×۶۰۰نقطه در اینچ و سرعت آن ۴۵صفحه در دقیقه است.

این دستگاه نیز با قیمت ۵میلیون و ۹۶۰هزار تومان و ضمانت بدرالکتریک به فروش می‌رسد.