دوربین‌های عکاسی برای تمام کاربران

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm به تازگی جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کرده است.

این شرکت هفته گذشته سه دوربین عکاسی دیجیتال جدید خود را با مدل‌های FinePix S۲۰۰۰HD، FinePix F۶۰fd و ‌FinePix J۱۵۰W به بازار معرفی کرده است.

این دوربین‌ها که با طراحی و قابلیت‌های متنوع برای کاربران و سلایق مختلف تولید شده‌اند، قرار است از ماه سپتامبر آینده روانه بازار شوند.مدل FinePix S۲۰۰۰HD این شرکت برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای طراحی شده و تصاویر را با وضوح ۱۰ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند.

لنز این دوربین از نوع Fujinon بوده و امکان زوم اپتیکال تا ۱۵ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین عکاسی با تکنولوژی HD سازگار بوده و امکان نمایش عکس و فیلم‌های گرفته شده را به صورت تمام صفحه روی تلویزیون‌های HDTV دارد.

S۲۰۰۰HD ابعادی کوچک و به اندازه کف دست داشته و مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است.

این دوربین که قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۷۲۰ پیکسل را دارد، از ماه سپتامبر و با قیمت ۹۵/۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دوربین مدل FinePix F۶۰fd هم محصول جدید دیگر Fujifilm است.این دوربین که در میان مدل‌های دیگر سری F این شرکت طراحی به‌روزتری دارد، برای کاربران حرفه‌ای تولید شده است.

F۶۰fd تصاویر را با وضوح ۱۲مگاپیکسل ثبت می‌کند و مجهز به لنز Fujinon است.این لنز امکان زوم‌اپتیکال تا ۳ برابر را به کاربران داده و قابلیت لرزشگیر اپتیکال دو برابر دست را به آنها می‌دهد. این دوربین دارای نمایشگر ۳ اینچی LCD بوده و از تکنولوژی تشخیص چهره و کاهش خودکار قرمزی چشم بهره می‌برد.

F۶۰fd هم از ماه سپتامبر و با قیمت ۹۵/۲۹۹دلار به بازار می‌آید.

آخرین مدل جدید این شرکت هم دوربین مدل FinePixJ۱۵۰w است که جدیدترین دوربین عکاسی از سری J شرکت Fujifilm به حساب می‌آید.

این دوربین عکاسی دیجیتال در حقیقت برای کاربرانی که به دنبال محصول ارزان و مطابق با نیازشان هستند، طراحی و تولید شده است.

J۱۵۰w که طراحی باریک و جیبی دارد، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است. این دوربین با ضخامت ۶/۲۲ میلیمتر، دارای لنز Fujinon است.

این محصول تصاویر را با وضوح ۱۰ مگاپیکسل ثبت کرده و قابلیت زوم‌اپتیکال تا ۵ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین مدل finePix J۱۵۰w دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ بوده و از تکنولوژی تشخیص چهره و کاهش خودکار قرمزی چشم هم بهره می‌برد.

این دوربین هم مانند دو مدل جدید دیگر از ماه سپتامبر و با قیمت ۹۵/۱۹۹دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.