آلیتا موتورولا معرفی شد

شرکت آمریکایی موتورولا تولید‌کننده لوازم الکترونیکی، مخابراتی و گوشی‌های تلفن‌همراه، گوشی جدید تلفن‌همراه آلیتا را به بازار معرفی کرد.

موتورولا چند روز گذشته گوشی مدل الکساندر را معرفی کرد که گوشی جدید آلیتا شباهت بسیاری به آن دارد اما یکی از تفاوت‌های آن با الکساندر در این است که گوشی جدید فاقد صفحه کلید QWERTY است.

درباره مشخصات، سیستم‌ها و کارآیی‌های این گوشی هنوز اطلاعات دقیق و کامل منتشر نشده است و چند نمونه از آنها را سایت اینترنتی موبایل واک اعلام کرده است.

آلیتا اولین گوشی تلفن‌همراه موتورولا است که دارای پشتیبانی سیستم اتصال ۳ باندی و پرسرعت UMTS/HSDPA است و این یک امتیاز برای این گوشی به شمار می‌آید.

Motorola Alita دارای سیستم اتصال چهارباندی GSM/GPRS/EDGE، سیستم اتصال پرسرعت انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابایت بر ثانیه و سیستم اتصال HSUPA باسرعت ۸/۱مگابایت برثانیه است.

این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۸/۲ اینچی QVGA / ۲۴۰ - ۳۲۰ پیکسلی، WiFi b/g و سیستم عامل ویندوزموبایل ۱/۶ است.

قیمت فروش و زمان دقیق عرضه این گوشی به بازار در سایت اینترنتی موبایل واک، اعلام نشده است.

شرکت آمریکایی چند ملیتی موتورولا در سال ۱۹۲۸ در آمریکا تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شاومبورگ واقع در ایالت ایلینویز آمریکا است.

این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور، تولید میکرو پروسسور، تلفن‌های همراه، رادیوهای دوطرفه و سیستم شبکه فعالیت می‌کند و ۶۶هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.