پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار

فروشندگان تلفن همراه در بازار جمهوری تهران، گوشی‌های ۶۵۰۰SLIDE نوکیا، K۵۵۰ سونی‌اریکسون، D۷۸۰ سامسونگ و K۱ موتورولا را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های در بازار دیروز تلفن همراه تهران معرفی کردند.

فروشندگان گوشی‌های نوکیا در بازار تلفن همراه مدل SLIDEا۶۵۰۰ را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند معرفی کردند.

در همین حال گوشی SLIDEا۶۵۰۰ نوکیا که توانسته مورد تقاضای کاربران این برند باشد با قیمت سه‌میلیون و ۵۰هزار ریال به فروش می‌رسد.

گوشی SLIDEا۶۵۰۰ نوکیا که ۹۴ گرم وزن دارد، با دو ترکیب رنگی مشکی و برنز از ماه مه سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده است.

گوشی یاد شده دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی، مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک ۶۴ کاناله از نوع MP۳ player ، MP۳، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.

گوشی K۵۵۰ سونی اریکسون با قیمتی در حدود یک‌میلیون و ۳۷۰هزار ریال توانست مقام پرفروش‌ترین مدل این برند را به خود اختصاص بدهد.

این گوشی ۸۵ گرمی‌که از ماه فوریه سال ۲۰۰۷ در رنگ‌بندی مشکی و صدفی وارد بازار جهانی شد، مورد استقبال اکثر کاربران ایرانی قرار گرفت.

گوشی سونی اریکسون مدل K۵۵۰ دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ مگابایت، حافظه جانبی Memory Stick Micro M۲ و مجهز به فناوری بلوتوث ورژن دو و اینفرارد است.

دومین گوشی دو سیم‌کارته سامسونگ با نام D۷۸۰ Duos با گارانتی رسمی‌توانست مقام پرفروش‌ترین مدل این برند را به خود اختصاص دهد.

این گوشی سامسونگ با قیمت دو‌میلیون و ۵۵۰ هزار ریال با گارانتی رسمی‌ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.این گوشی که از ماه مه ‌سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده و از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش این گوشی ۱/۲ اینچ بوده و کیفیت نمایش آن مدل QVGA با تفکیک رنگ ۲۵۶‌هزار رنگ است.

از مشخصه‌های دیگر این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه دو به همراه A۲DP، ارتقای حافظه اصلی از طریق کارت حافظه جانبی MicroSD و سیستم پخش‌کننده فایل‌های صوتی فرمت MP۳ اشاره کرد.

گفته می‌شود پیش از معرفی گوشی D۷۸۰ Duos توسط شرکت سامسونگ، مدل D۸۸۰ به عنوان اولین گوشی دو سیم‌کارته این برند در بازارهای تلفن همراه در اختیار کاربران قرار گرفت.گوشی K۱ موتورولا بعد از مدل A۱۲۰۰ این برند توانست عنوان پرفروش‌ترین گوشی را به خود اختصاص بدهد و با گارانتی رسمی‌ به بهای یک‌میلیون و ۷۲۰‌هزار ریال در سطح بازار تلفن همراه ایران فروخته شود. گوشی K۱ با رنگ‌بندی آبی و نقره‌ای و ۱۰۲ گرم وزن از ماه جولای سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی وارد شده است. از دیگر کارایی‌های گوشی K۱ موتورولا، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴ رنگ، صفحه نمایش خارجی CSTN، دوربین دو مگاپیکسلی، فناوری بلوتوث و اینفرارد است.