نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا از آگهی‌های بازرگانی که در میان مسابقات المپیک از تلویزیون پخش می‌شود، برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا جان مک‌کین، یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا مبلغ ۶میلیون دلار را صرف تبلیغات تلویزیونی کرده است که در میان مسابقات المپیک از شبکه NBC پخش می‌شود.

به نقل از رویترز این خبر که از سوی یکی از نزدیکان مک‌کین تایید‌شده، حاکی از این است که تبلیغات این نامزد ریاست‌جمهوری همزمان با آغاز مسابقات المپیک علاوه برشبکه NBC، از شبکه‌های VCA، MSNBC و CNBC نیز به روی آنتن می‌رود. پیش از جان مک‌کین، باراک اوباما نیز نسبت به خرید آگهی‌های بازرگانی که درمیان مسابقات المپیک از شبکه‌ها به روی آنتن می‌رود، اقدام کرده بود. براین اساس یک منبع آگاه گزارش داده است که ماه گذشته اوباما ۵میلیون دلار صرف پخش تبلیغات خود از شبکه NBC کرده است.

همچنین شبکه NBC که قرار است ۳۶۰۰ ساعت از مسابقات المپیک ۲۰۰۸ را به روی آنتن ببرد، بیش از یک‌میلیون دلار پخش آگهی بازرگانی درمیان این مسابقات سود می‌برد. NBC قصد دارد با پخش حجم بالایی از مسابقات المپیک رکورد جدیدی را به لحاظ پوشش این مسابقات جهانی در بین شبکه‌های تلویزیونی کابلی و سایر رسانه‌ها به ثبت برساند.