دوربینی با امکان فیلم برداری سیاه و سفید

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba هم گویا تصمیم به ورود به بازار دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال گرفته است. این شرکت به تازگی یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال با مدل Camileo H۱۰ به بازار معرفی کرده است.

Camileo H۱۰ یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی HD بوده و قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را هم دارد. این دوربین فیلمبرداری جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۶۴ مگابایت می‌رسد.

کاربران این دوربین، اما امکان ارتقای حافظه آن را تا ۸ گیگابایت و با استفاده از کارت حافظه SDHC را در اختیار دارند. این دوربین فیلمبرداری قابلیت ضبط و ذخیره ۴ ساعت فیلم را با فرمت MPEG۴ به کاربرانش می‌دهد.

Camileo H۱۰ دارای یک پورت خروجی HDMI برای اتصال مستقیم به انواع تلویزیون بوده و مجهز به قابلیت فیلمبرداری سیاه و سفید هم هست. این دوربین ۳۴۰ گرمی امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. نمایشگر این دوربین هم از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است. طبق اعلام شرکت Toshiba، این دوربین فیلمبرداری جدید به زودی و با قیمت ۹۹/۱۷۹یورو به بازار عرضه خواهد شد.