بازار دیجیتال- اولین گردهمایی اطلاع‌رسانان حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به همت تدبیرگران در هتل لاله تهران برگزار شد.

محور اصلی این نشست قدردانی از فعالان مطبوعاتی حوزه ICT بود که با استقبال خوبی نیز از سوی رسانه‌‌ها و شرکت‌های خصوصی روبه‌رو شد.

در خلال برنامه فوق از شرکت‌های فعال در حوزه که با توجه به معیارهای هیات داوران این گردهمایی، بهترین اطلاع‌رسانی را در چند مبحث مختلف انجام داده بودند، لوح تقدیر دریافت کردند. از جمله این شرکت‌ها آواژنگ و سازگار ارقام بودند که به طور مشترک به دلیل بهترین اطلاع‌رسانی فنی و کاربردی توسط مقالات علمی در رسانه‌های تخصصی لوحی را دریافت کردند. مجددا آواژنگ، مادیران و داتک سه شرکت منتخبی بودند که به منظور بهترین پوشش رسانه‌ای مرتبط با آگهی‌های تجاری لوح دریافت کردند.همچنین شرکت نوکیا نیز به دلیل داشتن روابط عمومی موثر در همایش‌ها، مسابقات و کنفرانس‌های مطبوعاتی موفق به دریافت لوح سپاس شد. شرکت مادیران و آواژنگ دو شرکتی بودند که بهترین اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات پس از فروش را از طریق رسانه‌های مطبوعاتی انجام داده بودند و به همین دلیل به دریافت لوح نایل آمدند. شرکت سام سرویس به تنهایی موفق به دریافت لوح سپاسی شد که به خاطر این که بهترین برگزارکننده همایش‌های برون مرزی و تورهای خبری بود، به آن تعلق گرفته بود.

شرکت دیگری که موفق به دریافت لوح شد فراسو بود که به عنوان بهترین ارائه‌کننده راهکارهای تحقیق و توسعه بازار این لوح را از آن خود کرد و در نهایت بازهم آواژنگ بود که چهارمین لوح خود را به منظور بیشترین تنوع در اطلاع‌رسانی کالا به مصرف کننده از دستان هیات داوران دریافت کرد.