دوربین‌های جدید با امکانات متنوع

بازار دیجیتال - شرکت NIKON به تازگی سه دوربین عکاسی جدید خود را به بازار معرفی کرده است.

این دوربین‌های عکاسی جدید از سری COOLPIX و با مدل‌های S۶۰، S۶۱۰ و S۶۱۰C به بازار معرفی شده‌اند.

مدل S۶۰ این سری با طراحی ساده و به روز می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند.

این دوربین مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۵/۳ اینچ است و تنها دو کلید پاور و شاتر آن فیزیکی هستند.

S۶۰ مجهز به لنز NIKON این شرکت بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را دارد.

این لنز همچنین امکان لرزشگیر اپتیکال دست را هم به کاربرانش می‌دهد.این دوربین تصاویر را با وضوح ۱۰ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند و با انواع کارت‌های حافظ SD و SDHC هم سازگار است.

S۶۰ قابلیت کاربری با استفاده از نمایشگر لمسی را داشته و مجهز به یک پورت HDMI است.

دوربین عکاسی مدل S۶۱۰C هم محصول جدید دیگری با امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل است.این دوربین مجهز به تکنولوژی WI-FI بوده و امکان به اشتراک گذاری عکس و فیلم را با سرعت مناسب به کاربرانش می‌دهد.S۶۱۰c هم مجهز به لنز Nikkor با قابلیت زوم‌اپتیکال تا ۶/۳ برابر بوده و امکان لرزشگیر اپتیکال دست را هم دارد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۳ اینچ است. این دوربین عکاسی جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان سازگاری با کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم دارد.

S۶۱۰ هم مدل جدید دیگری مجهز به لنز Nikkor است. این دوربین قابلیت زوم‌‌اپتیکال تا ۴ برابر را داشته و امکان لرزشگیر اپتیکال دست را هم دارد.

S۶۱۰ قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را داشته و مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره است. این دوربین عکاسی دارای نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ بوده که مجهز به تکنولوژی ضد انعکاس نور و امکان تماشای تصاویر با زاویه دید ۱۷۰ درجه هم هست. دوربین عکاسی مدل S۶۰ در رنگ‌های قرمز، صورتی، طلایی و مشکی، مدل S۶۱۰C در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، قرمز و خاکستری و مدل S۶۱۰ در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و قرمز طراحی و تولید شده‌اند.

طبق اعلام شرکت Nikon این دوربین‌های عکاسی جدید در ماه سپتامبر با قیمت ۹۵/۳۴۹دلار، ۹۵/۳۲۹دلار و ۹۵/۲۷۹دلار به ترتیب برای مدل‌های S۶۰، S۶۱۰C و S۶۱۰ به بازار عرضه خواهند شد.