منابع بازاری از راکد بودن بازار سیم‌کارت‌های همراه اول در اکثر مناطق تهران خبر دادند. کاهش خرید و فروش سیم‌کارت‌های صفر و کارکرده همراه اول در بیشتر مناطق تهران باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی با رکود سپری شود.

هم اکنون سیم‌کارت‌های صفر 0919 در بازار تهران 350‌هزار ریال به فروش می‌رسد، این در حالی است که شماره‌های رند و مرتب این نوع سیم‌کارت با قیمت بالاتری فروخته می‌شود.هم اکنون میانگین قیمت سیم‌کارت کارکرده کد یک در پنج منطقه تهران تا سقف پنج‌میلیون و 800‌هزار ریال به فروش می‌رسد.سیم‌کارت صفر کدهای دو و سه به بهای پنج‌میلیون و 800‌هزار ریال و پنج‌میلیون و 200‌هزار ریال به فروش می‌رسد.در همین حال سیم‌کارت کارکرده کدهای دو و سه به ترتیب به بهای چهار‌میلیون ریال و سه‌میلیون و 400‌هزار ریال فروخته می‌شود.همچنین سیم‌کارت‌های صفر کدهای چهار، پنج، شش و هفت به ترتیب با قیمت سه‌میلیون و 750‌هزار ریال، سه‌میلیون و 700هزار ریال، سه‌میلیون و 450‌هزار ریال و سه‌میلیون و 300‌هزار ریال معامله می‌شوند.
سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق نیز با بهای دو‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال و دو‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.همراه اول نزدیک به ۲۷‌میلیون مشترک دارد که ۱۰‌میلیون از آن را مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور تشکیل می‌دهند.