یکی از معروف‌ترین مجله‌های آمریکایی به‌زودی و با انتشار مجله خود با جلد چشمک زن، نخستین مجله‌ای می‌شود که از فن‌آوری دیجیتالی نشریه الکترونیکی بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، نسخه ماه سپتامبر مجله Esquire یک باتری ریز تعبیه شده خواهد داشت که نمایش عبارت «قرن ۲۱ اکنون آغاز می‌شود» را روی جلد امکان‌پذیر می‌کند و پس از ۹۰ روز این باتری تمام خواهد شد. دیوید گرانجر، سردبیر Esquire، ایده قرار دادن مولفه‌های الکترونیکی در یک مجله را حاصل ناامیدی از پیشرفت نکردن در صنعت انتشارات دانسته است با این حال کارشناسان نشریات با این ایده به عنوان یک تدبیر موافق نیستند. مجله Esquire این جلد چشمک زن را با همکاری شرکت E Ink که فن‌آوری‌اش در Kindle، کتاب‌خوان الکترونیکی ساخت آمازون به‌کار رفته، تهیه کرده است. باتری‌ها و کاور ویژه مجله در چین تولید و سپس به مکزیک ارسال شده و به صورت دستی در داخل هر یک از نسخه‌های این مجله قرار گرفته‌اند. مجله‌های باتری‌دار به منظور حفظ عمر باتری آنها از طریق کامیون‌های یخچال‌دار به کنتاکی آمریکا ارسال شده‌اند.

با وجودی که مجله Esquire تیراژی در حدود ۷۲۰هزار نسخه دارد، کاور جدید تنها در ۱۰۰هزار نسخه از این مجله افزوده خواهد شد. بر اساس این گزارش یک تبلیغ مربوط به شرکت اتومبیل‌سازی فورد در صفحه اول از این ویژگی استفاده خواهد کرد.