گوشی پنج مگاپیکسلی سونی اریکسون با گارانتی رسمی‌ آمد

گوشی پنج مگاپیکسلی سونی اریکسون به نام C۹۰۲ تا هفته آینده با گارانتی رسمی‌شرکت «پارس کامتل» روانه بازار تلفن همراه کشور می‌شود.

به گزارش موبنا، این گوشی که در ماه فوریه سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است با قیمت چهار میلیون و ۷۰۰هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش دوربین پنج مگاپیکسلی این گوشی نازک وصیقلی با قابلیت Face Detection‌، فوکوس خودکار، فتو فلاش و دارای فناوری ساخت BestPic است که امکان تهیه ۹ عکس یا تصویر فوری را فراهم می‌کند. این گوشی دارای سیستم موسیقایی با قابلیت Mega Bass‌، TrackID، رادیو اف ام و music tones است.

گوشی C۹۰۲ سونی اریکسون به مرورگر اینترنتی Access NetFront که در آینده سیستم مرورگر اینترنتی تمامی‌گوشی‌های سونی اریکسون خواهد بود، مجهز است.این گوشی از پشتیبانی شبکه‌های GSM/GPRS/EDGE ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ برخوردار است و دارای قابلیت‌های بسیار از جمله، سیستم‌های ویدئویی Video recording‌، Video light‌، Video stabilizer‌، Video streaming، Video viewing، بازی‌های سه بعدی و Media player است. این گوشی همچنین قابلیت دسترسی به ایمیل‌، ارسال و دریافت انواع پیام‌های متنی و فوری‌، ارسال و دریافت پیام (MMS)‌، سیستم‌های اتصال از طریق بلوتوث‌، مودم‌، Synchronization‌، USB mass storage‌، USB supportو PictBridge را دارد.

مدل فوق که دراندازه‌های ۱۰۸ در ۴۹ در ۵/۱۰ میلیمتر و با وزن ۱۰۷ گرم طراحی و ساخته شده است‌، دارای صفحه نمایش دو اینچی ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسلی مدل TFT، حافظه ۱۶۰ مگابایتی و باتری با ظرفیت مکالمه ۹ ساعتی و آماده به کار ۴۰۰ ساعتی در شبکه GSM‌، زمان مکالمه ۵/۳ ساعتی و ۳۵۰ ساعتی آماده به کار در شبکه UMTS است.