دستگاه‌های چندکاره پرفروش ساژم

بازار دیجیتال - مدل‌های multi Function ۵۴۶۱ و multi Function ۵۴۰۱ به عنوان دستگاه‌های چندکاره پرفروش ساژم در بازار داخلی معرفی شدند. طبق اعلام شرکت عصر توسعه ارتباطات آریا، این دستگاه چندکاره قابلیت استفاده به عنوان چاپگر لیزری، فاکس، دستگاه کپی دیجیتال و اسکنر رنگی را داشته و با قیمت ۴۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد.چاپگر لیزری تک‌رنگ این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون، سرعت چاپ ۱۶صفحه در دقیقه، وضوح چاپ ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و تجهیز به حافظه ۱۶ مگابایتی است.

فاکس این دستگاه چندکاره نیز دارای قابلیت ارسال سند به ۳۲گروه مختلف، قابلیت ذخیره ۱۱۰ صفحه و سرعت انتقال سند ظرف ۵/۲ثانیه است.

سرعت مودم فاکس این دستگاه نیز ۳۳۶۰۰ بایت در ثانیه است.

طبق اعلام شرکت عصر توسعه ارتباطات آسیا دستگاه کپی دیجیتال این دستگاه نیز قابلیت کپی‌برداری از اسناد با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ را داشته و سرعت کپی آن ۱۶ صفحه در دقیقه است.

قابلیت زوم تصویر از ۲۵ الی ۴۰۰درصد از سایر ویژگی‌های دستگاه کپی این کالا است.همچنین سرعت اسکن تک‌رنگ و رنگی MF ۵۴۶۱ به ترتیب ۹/۳ثانیه و ۹/۷ ثانیه و وضوح اسکن آن ۴۸۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

ارسال فاکس از طریق رایانه یکی دیگر از قابلیت‌های مدل MF ۵۴۶۱ است.

این دستگاه با قیمت ۴۴۰هزار تومان و ضمانت شرکت عصر توسعه ارتباطات آریا به فروش می‌رسد.مدل multi Function ۵۴۰۱ نیز دستگاه چندکاره پرفروش دیگری از خانواده ساژم است که قابلیت استفاده به عنوان چاپگر لیزری تک‌رنگ، دستگاه کپی دیجیتال و اسکنر رنگی مسطح را دارد.

طبق اعلام این نمایندگی، چاپگر لیزری تک‌رنگ ساژم دارای ویژگی‌هایی چون، سرعت چاپ ۱۶صفحه در دقیقه، وضوح چاپ ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و تجهیز به حافظه ۱۶مگابایتی است.

قابلیت تهیه ۱۶ کپی در دقیقه با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ، تجهیز به سینی کاغذ با گنجایش ۲۵۰ صفحه و قابلیت زوم تصویر از ۲۵ الی ۴۰۰درصد نیز از قابلیت‌های دستگاه کپی مدل MF ۵۴۰۱ است.

سرعت اسکن تک‌رنگ و رنگی اسکنر این دستگاه نیز به ترتیب ۹/۳ ثانیه و ۹/۷ ثانیه است.وضوح اسکن آن نیز ۴۸۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.طبق اعلام نمایندگی فروش این دستگاه‌ها مدل multi Function ۵۴۰۱ با قیمت ۳۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد.