محصولی برای کاربران خانگی

بازار دیجیتال- شرکت Olympus یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های دیجیتالی به تازگی جدیدترین دوربین خود را به بازار معرفی کرد.

این دوربین با مدل FE۳۱۰ به بازار معرفی و در واقع برای کاربران خانگی طراحی شده است. وضوح تصویر این دوربین ۸مگاپیکسل است و قابلیت زوم اپیتکال آن به ۵برابر می‌رسد.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و با کارت‌های حافظه XDPICTUER نیز سازگاری دارد. همچنین این دوربین امکان ذخیره مستقیم عکس‌ها روی کارت حافظه را نیز به کاربران می‌دهد.

مدل FE۳۱۰ مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲اینچی است که امکان پخش تصاویر با وضوح ۲۳۰۰۰۰پیکسل را دارد. این دوربین عکس‌های گرفته شده را با فرمت JPEG به نمایش می‌گذارد. دوربین جدید شرکت Olympus قابلیت فیلمبرداری به مدت ۲۹ثانیه را هم دارد و فیلم‌های گرفته شده را با وضوح تصویر VGA یا ۴۸۰×۶۴۰پیکسل و با سرعت ۱۵فریم در هر ثانیه به نمایش درمی‌آورد.

این دوربین قابلیت شارژ داشته و با دو باتری سایز AA شارژ می‌شود.مدل FE۳۱۰ دارای یک خروجی AV و یک پورت USB برای اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی است. مجهز بودن به تکنولوژی لرزشگیر دیجیتالی دست از دیگر ویژگی‌های این دوربین دیجیتال است. این دوربین بسیار ساده طراحی شده و ابعاد آن به ۵/۳۰×۷/۶۱×۹۳میلیمتر می‌رسد. همچنین وزن این دوربین برابر ۱۴۰گرم است.شرکت Olympus دوربین جدید خود را قرار است از ماه آگوست به بازار عرضه کند.