بازار دیجیتال - Biostar از عرضه یک چیپ‌ست جدید از خانواده AMD با نام ۷۹۰ GX طی ماه آینده به بازار ایران خبر داد.

طبق اعلام نماینده مدیرعامل شرکت Biostar، این چیپ‌ست برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود.

به گفته وی، پروژه بعدی این شرکت نیز عرضه manipioter به بازار ایران است که شامل یک نمایشگر LCD است که مانند یک کامپیوتر کامل عمل می‌کند.

مدیر فروش خاورمیانه Biostar نیز بازار کامپیوتر ایران را بازاری پویا معرفی کرد و در مورد برنامه‌های این شرکت برای کسب سهم بیشتری از بازار ایران گفت: در حال حاضر حدود ۶درصد از سهم بازار مادربورد ایران در دست ما است که در تلاش هستیم این رقم را افزایش دهیم.

وی بالا بردن کیفیت و قابلیت‌های مادربوردهای بایواستار و در مقابل کاهش قیمت‌ها را در بازار از برنامه‌های مهم این شرکت برای کسب سهم بیشتر از بازار مادربورد اعلام کرد و گفت: در نظر داریم با تغییر در دکوراسیون برخی از فروشگاه‌های بازار کامپیوتر ایران تبلیغات بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

به اعتقاد مدیر فروش بازار خاورمیانه شرکت بایواستار، مادربوردهای گیگابایت و ایسوس به دلیل قیمت بالایی که دارند، در بازار مورد استقبال تمام افراد قرار نمی‌گیرند. در حالی که بایواستار در نظر دارد با تغییردر روند حرکتی خود وارد بازار رقابتی شود که مهم‌ترین سیاست آن عرضه محصولات با کیفیت و ارزان‌قیمت است.

وی بازار ایران را یکی از بازارهای مهم کامپیوتر در خاورمیانه معرفی کرد و گفت: ما در نظر داریم در بازار ایران حضوری پررنگ داشته باشیم.

به گفته وی در زمینه مادربورد، طی سال گذشته، شرکت به بایواستار تاکنون ۵میلیون و ۸۰۰ مادربورد وارد بازار جهانی کرده است و قطعا با برنامه‌های آتی این رقم افزایش چشمگیری خواهد یافت.