سیم‌کارت‌های همراه اول، تالیا و ایرانسل در آخرین روز هفته گذشته در اکثر نقاط تهران بدون نوسان قیمت به کاربران تلفن همراه عرضه شد.

تعادل در عرضه‌وتقاضا برای سیم‌کارت‌های فوق باعث شده است تا فروشندگان این کالا را بدون تغییر قیمت به فروش برسانند. میانگین قیمت سیم‌کارت‌های موجود در بازار پنج منطقه تهران به شرح زیر است:
قیمت فروش سیم‌کارت کارکرده کد «1» تا سقف پنج میلیون و 900‌هزار ریال است.
سیم‌کارت صفر و کارکرده کد دو نیز به‌ترتیب به بهای پنج میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال و چهار میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.
سیم‌کارت صفر و کارکرده کد سه چهار میلیون و 700‌هزار ریال و سه میلیون و 400‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت‌های صفر کدهای چهار، پنج، شش، هفت و هشت به‌ترتیب به بهای سه میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال در بازار پنج منطقه تهران فروخته می‌شود.
همچنین سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای فوق با قیمت دو میلیون و 900‌هزار ریال، دو میلیون و 950هزار ریال، دو میلیون و 700‌هزار ریال، دو میلیون و 600‌هزار ریال و دو میلیون و 500‌هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سیم‌کارت اعتباری همراه اول نیز تا سقف ۳۵۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل به‌ترتیب به قیمت یک میلیون و 500‌هزار ریال و 100‌هزار ریال به فروش می‌رسد. سیم‌کارت صفر تالیا نیز تا سقف 550‌هزار ریال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.