ثبت‌نام حضوری سیم‌کارت‌های دائمی جدید (۱۵۰‌هزار تومانی) همراه اول از روز یکشنبه بیست و سوم ماه جاری در دفاتر خدمات ارتباطی سراسر کشور آغاز می‌شود. روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همزمان با ثبت‌نام اینترنتی سیم‌کارت‌های ۱۵۰‌هزار تومانی که از تاریخ یازدهم خردادماه امسال آغاز شده است، ثبت‌نام حضوری نیز از روز یکشنبه صورت می‌پذیرد.

در این اطلاعیه آمده است: در ثبت‌نام این دوره مبلغ ۱۰‌هزار ریال از متقاضی در دفاتر خدمات ارتباطی و مابقی از طریق بانک‌های تعیین شده دریافت خواهد شد.

براساس این اعلام، واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی جدید براساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا و بر اساس تاریخ واریز وجه صورت می‌پذیرد.

اطلاعیه ثبت‌نام و نحوه تکمیل فرم در سایت اینترنتی شرکت ارتباطات سیار ایران به آدرسwww.MCI.ir قابل‌مشاهده است.

واگذاری سیم کارت‌های ۰۹۱۰ در کلیه استان‌های کشور از ۱۵ تیرماه جاری آغاز شده است.

تاکنون حدود ۱۲۰‌هزار متقاضی برای دریافت سیم کارت ۰۹۱۰ همراه اول به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین واگذاری به روز سیم‌کارت‌های دائمی ۲۸۸‌هزار تومانی از روز یکشنبه بیست و سوم ماه جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

از این پس ثبت‌نام و واگذاری به روز سیم‌کارت‌های دائمی ۲۸۸‌هزار تومانی همراه اول در سراسر کشور در دفاتر خدمات ارتباطی انجام می‌شود.

تحویل سیم‌کارت‌های دائمی بعد از واریز وجه و مراجعه به دفتر ثبت‌نام‌کننده در همان لحظه انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه برای سیم‌کارت‌های دائمی، اختصاص شماره بر اساس شهر صورت می‌پذیرد، توصیه شده که متقاضیان برای جلوگیری از اعمال هرگونه هزینه جابه‌جایی، نسبت به ثبت‌نام در محل مورداستفاده از سیم‌کارت، دقت لازم را داشته باشند.