چاپگرهای گران قیمت HP

بازار دیجیتال - مدل۵۵۵۰ به‌عنوان چاپگر لیزری حرفه‌ای و پرفروش HP در بازار داخلی معرفی شد. طبق اعلام سرزمین سبز، نمایندگی فروش چاپگرهای HP در بازار داخلی، ۵۵۵۰ یک چاپگر رنگی لیزری است که قابلیت چاپ ۲۷ صفحه در دقیقه را داشته و حداکثر زمان گرم‌شدن آن ۱۶ ثانیه است.وضوح چاپ این چاپگر نیز ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

۵۵۵۰ همچنین به حافظه ۱۶۰ مگابایتی مجهز است که این حافظه قابلیت ارتقا تا ۵۴۴ مگابایت را دارد.

این چاپگر ۸/۵۱ کیلوگرمی همچنین در یک ماه ۱۲۰هزار صفحه را چاپ کرده و با قیمت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.مدل ۹۰۴۰ چاپگر لیزری پرفروش دیگری از خانواده HP است که سرعت چاپ آن روی کاغذA۴ ۴۰صفحه در دقیقه و روی کاغذ A۳ ۲۶صفحه در دقیقه است، ۹۰۴۰ HP به حافظه ۱۲۸ مگابایتی مجهز است و وضوح چاپ آن ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

این چاپگر قابلیت چاپ ۳۰۰ هزار صفحه در ماه را داشته و با قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.

مدل ۴۷۰۰ نیز چاپگر گران قیمت دیگری از خانواده HP است که سرعت چاپ و کپی آن حدود ۳۱ صفحه در دقیقه و زمان لازم برای گرم‌شدن آن ۱۰ ثانیه است.۴۷۰۰ در طول یک ماه می‌تواند حداکثر یک‌صد هزار صفحه را چاپ کرده و به حافظه ۱۶۰‌مگا بایتی مجهز است.این چاپگر ۷/۴۷ کیلوگرمی نیز با قیمت یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.