سیم‌کارت‌های دائمی طرح جدید (150‌هزار تومانی) کلیه استان‌های کشور به تعداد 119‌هزار و 202‌مورد مربوط به ثبت‌نام‌های اینترنتی تایید شده منتهی به تاریخ هفتم تیرماه صادر و آماده تحویل به متقاضیان است.

سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ثبت نام حضوری و اینترنتی کلیه استان‌های کشور مربوط به ثبت‌نام‌های تایید شده منتهی به تاریخ سی ام خرداد ماه سال جاری صادر شده و آماده توزیع است.
این اطلاعیه اضافه می‌کند: متقاضیان استان تهران می‌توانند از امروز شنبه مورخ پانزدهم تیرماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (اصل کارت ملی و تصویر صفحه نخست شناسنامه) برای دریافت سیم‌کارت خود به دفتر منتخب ثبت‌نام خود مراجعه کنند.
قیمت سیم‌کارت‌های موجود در بازار آزاد در آخرین روز از هفته گذشته نسبت به روز قبلش تغییر نداشت.
سیم‌کارت کارکرده کد «۱» در بازار‌های تهران تا سقف پنج میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.سیم‌کارت صفر و کارکرده کد «۲» نیز به ترتیب به بهای پنج میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال و چهار میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.سیم‌کارت صفر و کارکرده کد «۳» چهار میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.سیم‌کارت‌های صفر کدهای «۴»، «۵»، «۶»، «۷» و «۸» به ترتیب به بهای سه میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال،سه میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال و سه میلیون ریال در بازار پنج منطقه تهران فروخته می‌شود.