محصولی با نمایشگر لمسی کوچک

بازار دیجیتال- شرکت Philips که یکی از قدیمی‌ترین شرکت تولید‌کننده تجهیزات صوتی و تصویری به حساب می‌آید، جدیدترین mp۳player خود را به بازار معرفی کرد.

مدل SA۹۲۰۰ نام محصول جدید این شرکت است که در ابعاد کوچک و مناسب برای سفرها طراحی شده است. این MP۳ با آن که ابعاد کوچکی دارد، اما دارای ویژگی‌های خاصی است. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه مجهز بودن به یک نمایشگر ۷/۱اینچی LCD است که این نمایشگر از نوع لمسی است.

این MP۳ PLYAER فایل‌های صوتی را با فرمت MP۳، WMA پخش می‌کند؛ همچنین این محصول امکان نمایش عکس با فرمت JPEG را نیز به کاربرانش می‌دهد.

مدل SA۹۲۰۰ مبتنی بر حافظه فلش است و حافظه داخلی آن هم به ۲گیگابایت می‌رسد که این حجم حافظه امکان ذخیره ۱۰۰۰ آهنگ و ۵۶۰عکس را دارد. MP۳PLAYER جدید شرکت Philips مجهز به رادیو FM است که با فرکانس ۱۶ تا ۲۰هزار هرتز کار می‌کند.

مدل SA۲۲۰۰ مجهز به یک پورت USB پرسرعت است که علاوه بر امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه را نیز به کاربران می‌دهد.

این دستگاه در هر بار شارژ امکان پخش ۱۴ ساعت موسیقی را دارد.

امکان پخش صدا در ۵ حالت مختلف از دیگر ویژگی‌های این دستگاه MP۳PLAYER است.این MP۳ در اندازه جیبی طراحی شده است و ابعاد آن برابر ۳۵/۰×۸۱/۱×۴۵/۳ اینچ است و وزن آن به ۱۰۴/۰گرم می‌رسد.

شرکت Philips هنوز قیمت و زمان دقیقه عرضه محصول جدی خود را به بازار اعلام نکرده است.