17 اینچ‌های گران و ارزان قیمت LG

بازار دیجیتال - مدل‌های M۱۷۱۰A و L۱۷۵۲S به ترتیب به عنوان مانیتورهای گران و ارزان قیمت ۱۷ اینچ LCD برند LG در بازار داخلی معرفی شدند. طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش مانیتورهای این برند در بازار داخلی، M۱۷۱۰A یک مانیتور ۱۷ اینچ LCD است که به تیونر تلویزیونی، بلندگوی استریو، موتور پردازش تصویر و پایه مدور و درعین حال استوار مجهز است.

این مانیتور ۱۷ اینچ همچنین دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی ۳۰۰CD/M۲، نسبت کنتراست ۶۰۰:۱ و زاویه دید ۱۶۰ درجه افقی و عمودی و قابلیت نمایش ۲/۱۶ میلیون رنگ است.

این مانیتور ۹/۵ کیلوگرمی با قاب مشکی رنگ که ابعادی معادل ۴۲۴×۲۲۲×۴۲۰ میلی‌متر دارد با قیمت ۳۳۱ هزار تومان و ضمانت مادیران به‌فروش می‌رسد.

مدل نقره‌ای رنگ این مانیتور نیز با قیمت ۳۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل L۱۷۵۲S نیز یک مانیتور ۱۷ اینچ LCD است که به موتورپردازش تصویر، زاویه دید وسیع، منبع تغذیه داخل دستگاه و پایه مدور مجهز است.

این مانیتور ۱۷ اینچ وضوح تصویری معادل ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی معادل ۳۰۰CD/M۲ دارد.نسبت کنتراست ۵۰۰۰:۱، زاویه دید ۱۶۰ درجه افقی و عمودی و قابلیت نمایش ۲/۱۶ میلیون رنگ از سایر ویژگی‌های این مانیتور ۳/۳ کیلوگرمی است.این مانیتور مشکی رنگ با قیمت ۲۱۷ هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.