قطعاتی از درخت روی میز کامپیوترتان

بازار دیجیتال- از زمانی که چوب‌ها تنها به شکل کاغذ یا مبلمان و لوازم خانه در دنیای اطرافمان حضور داشتند و یادآور طبیعت زیبا بودند، زمان زیادی نگذشته است. با این حال این روزها تنه درختان حتی روی میز کامپیوترمان هم جا خوش کرده‌اند.

درست به همین دلیل هم لوازم جانبی کامپیوتر با بدنه چوبی این روزها محبوبیت چشمگیری در میان کاربران سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند.

یک شرکت چینی هم به تازگی یکی از این محصولات چوبی جالب را به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید ترکیبی از یک ماوس چوبی و یک کیبورد با بدنه چوبی است که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خودشان جلب کنند.

کیبورد چوبی این محصول طراحی ساده‌ای داشته و فقط بدنه آن از جنس چوب است. این کیبورد دارای ۱۰۴ کلید کاربردی است که جنس آنها از پلاستیک است.

کاربران می‌توانند این کیبورد را به وسیله پورت USB آن به کامپیوترهای شخصی خود متصل کنند.

ماوس چوبی این محصول هم طراحی ساده‌ای داشته و دارای ۲ کلید معمولی و یک کلید اسکرول است.این ماوس از نوع نوری با وضوح تصویر ۸۰۰ نقطه در اینچ dpi است.این ماوس چوبی هم مجهز به یک پورت USB برای اتصال به انواع کامپیوترهای شخصی است.

ویژگی قابل توجه این دو محصول چوبی ابعاد نسبتا کوچک و سبک آنهاست که امکان قرار دادن آنها در هر جایی را به کاربرانشان می‌دهد. این ماوس و کیبورد چوبی هنوز به بازار عرضه نشده‌اند.