دوربینی با امکان ذخیره 40هزار عکس در خود

شرکت سونی اخیرا نوعی دوربین عکاسی به بازار عرضه کرده است که چهار گیگابایت حافظه داخلی دارد و بدون افزودن حافظه جانبی می‌تواند ۴۰هزار عکس را در خود ذخیره کند.

دوربین سایبر شات T۲ قادر است به محض متصل شدن به یک کامپیوتر شخصی عکس‌ها را به راحتی به سایت‌های معروفی همچون بلاگر و یوتیوب ارسال کند.

دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی سونی با صفحه LCD به ابعاد ۷/۲ اینچ، قادر است عکس‌ها را به اشتراک گذارد و کاربر می‌تواند تغییرات دلخواه عکس را ایجاد کند.قابلیت به اشتراک گذاردن عکس (share Mark) ویژگی ممتاز این مدل دوربین سونی است. با این قابلیت کاربر می‌تواند عکس‌ها را به وبلاگ‌های ویژه‌ای که علاقه‌مند است ارسال کند تا به دست دوستان خود در هر نقطه دنیا برسد. این دوربین که ویژگی‌های دیگری همچون سیستم آلبوم دیجیتالی دارد، از قابلیت اتصال به تلویزیون و نمایشگر و نمایش تصاویر در صفحه بزرگ تلویزیونی با کیفیت بسیار بالا برخوردار است.

دوربین T۲ سونی همچنین مانند مدل قبلی سونی (T۲۰۰) از فناوریSmile Shuter برخوردار است که به «شکارچی لبخند» شهرت یافته و قادر است به طور خودکار لبخند را برچهره سوژه مورد عکاسی تشخیص دهد و این قابلیت قابل انتخاب است و شما آن را هر لحظه که بخواهید می‌توانید، روشن یا خاموش کنید.