دوربین فیلمبرداری مجهز به وب کم

بازار دیجیتال- دوربین فیلمبرداری مدل Dcr-hc۱۹e یکی از جدیدترین دوربین‌های فیلمبرداری مبتنی‌بر mini dvاست. این دوربین فیلمبرداری که سال گذشته به بازار آمد، محصولی مناسب برای کاربران خانگی است. لنز این دوربین محصول شرکت carl zeiss است و امکان زوم اپتیکال تا ۲۰ برابر را به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین همچنین قابلیت زوم دیجیتال تا ۸۰۰ برابر را داشته و مجهز به تکنولوژی لرزشگیر دیجیتال دست هم است.

دوربین فیلمبرداری sony تصاویر را با وضوح ۸۰۰۰۰۰ پیکسل فیلمبرداری کرده و با فرمت mpeg۴ ذخیره می‌کند. این دوربین دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲ اینچ است که وضوح تصویر آن به ۱۲۳۰۰۰ پیکسل می‌رسد. این نمایشگر مجهز به کنترل لمسی بوده و قابلیت چرخش را هم دارد.

Dcr-hc۱۹e دارای یک میکروفون و اسپیکر داخلی است و قابلیت فیلمبرداری در شب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. ویژگی قابل توجه این دوربین اما مجهز بودن آن به وب کم است که آن را از محصولات دیگر مجزا می‌کند.

این دوربین دارای دو ورودی composite،s-video ،fireWire ویک پورت usb برای اتصال راحت به کامپیوترهای شخصی است.ابعاد این دوربین فیلمبرداری متوسط بوده و برابر ۵/۵×۲/۱۱×۹ سانتیمتر است و وزن آن به ۴۰۰ گرم می‌رسد.دوربین فیلمبرداری مدل Dcr-hc۱۹e شرکت sony این روزها با قیمتی در حدود ۲۲۷ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی‌می‌رسد.