P3300 اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی، بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌های هوشمند است که دارای سیستم عامل ویندوز موبایل است.

مدل ۳۳۰۰ P یکی از کوچک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌هایی است که دارای Wi-Fi، مسیریابی GPS و رادیو FM است. این سه ویژگی گوشی۳۳۰۰ P را از سایر مدل‌های HTC مجزا می کند.

گوشی اچ‌تی‌سی مدل ۳۳۰۰ P طراحی مناسب و اندازه کوچکی دارد. ابعاد تلفن ١٠٨ در ۴/۵۸ در ١٧میلیمتر و وزن آن ۱۳۰ گرم است. این مدل یکی از سبک‌ترین تلفن‌های Pocket PC است. ۳۳۰۰ P از مواد پلاستیکی مات ساخته شده است و از استحکام کافی برخوردار است.

کلید روشن و خاموش و کلید دوربین در طرف راست تلفن قرار دارد. کلید دوربین محل مناسبی ندارد و استفاده از آن خیلی آسان نیست. کانکتور MiniUSB و محل بند مچ در پایین تلفن قرار گرفته است. دستگاه از طریق MiniUSB شارژ شده و به PC وصل می شود. برای وصل کردن هدفون و گوش دادن به موسیقی نیز از این پورت استفاده می‌شود. از سیم هدفون به عنوان آنتن رادیو نیز استفاده می‌شود.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۸/۲ اینچ با وضوح QVGA است. صفحه نمایش بخش عمده ای از قاب جلو را می‌پوشاند. وضوح تصاویر ۳۲۰ در ٢٤٠ پیکسل است و کیفیت خوبی دارند.

مدل فوق به Media Player مجهز است که در واقع نرم افزار چند رسانه‌ای برای فایل‌های صوتی و تصویری است. از فرمت‌های MP۳ ، WMA و WAV پشتیبانی می‌شود. پس از به روزرسانی فایل‌ها، تمامی فرمت‌های پشتیبانی شده پیدا می‌شود و آنها را می‌توان به Play List اضافه نمود. همچنین از فرمت‌های MPEG۴، H.۲۶۳، WMA و ۳GP برای پخش فایل‌های تصویری پشتیبانی می‌شود.

گوشی ۳۳۰۰ P دارای دوربین دیجیتال دو مگا پیکسلی است. دوربین و آینه خود نگاره در قاب پشت تلفن قرار دارد اما LED در این قسمت مشاهده نمی‌شود تا به عنوان فلش عمل کند.

بعد از فشار دادن کلید دوربین در طرف راست تلفن، نرم افزار آن ۵ ثانیه بعد فعال می‌شود. بعد از گرفتن عکس نیز باید ۵ ثانیه دیگر منتظر بمانید تا دوربین، عکس را با بالاترین کیفیت در حافظه داخلی ذخیره کند. حافظه داخلی ۶۴ MB RAM، ۱۲۸ MB ROMوTexas Instruments OMAP۸۵۰ ۲۰۰ MHz این گوشی توسط کارت حافظه microSD TransFlash ارتقا می‌یابد.

این گوشی که کمتر از هفت ماه است وارد بازار تلفن‌همراه کشور شده است، به بهای شش‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال در اختیار کاربران این برند قرار می‌گیرد.