4 محصول با کارایی‌های متنوع

بازار دیجیتال - شرکت MEMUP سری جدیدی از محصولات پخش موسیقی خود را به بازار معرفی کرده است.

این شرکت ۴ مدل V-TOUCH, K-TOUCH, K-SLIM و M۴۳۰TR را به عنوان محصولات جدید خود به بازار معرفی کرده است.

مدل K-SLIM مجهز به یک نمایشگر LCD است که اندازه آن به ۸/۱ اینچ می‌رسد. این مدل که در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای (PMP) است، در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی شده است.

این دستگاه مجهز به یک میکروفون داخلی است. همچنین این PMP علاوه بر پخش فیلم و موسیقی امکان استفاده از برنامه‌های رادیویی FM را نیز به کاربرانش می‌دهد. ضخامت مدل K-SLIM برابر ۷میلیمتر است.

محصول دوم این شرکت با مدل K-TOUCH به بازار معرفی شده است. این مدل مجهز به کلیدهای لمسی بوده و ضخامت آن برابر ۳/۷میلیمتر است. این دستگاه امکان ارتقای حافظه را با کارت‌های MICOSD به کاربرانش می‌دهد.

این محصول مجهز به یک نمایشگر ۲ اینچ و از نوع LCD است. وضوح تصویر پخش شده توسط این نمایشگر به ۲۶۲۰۰۰ پیکسل می‌رسد. مجهز بودن به یک میکروفون داخلی و امکان پخش رادیویی FM از دیگر قابلیت‌های این PMP است. شرکت MEMUP مدل K-TOUCH را در سه نسخه ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه کرده است.محصول سوم این شرکت مدل V-TOUCH است. این مدل نیز مجهز به یک نمایشگر ۴/۲ اینچی و از نوع LCD است. این PMP نیز قابلیت ارتقا با کارت‌های حافظهMICRO SD را دارد.

مدل V-TOUCH دارای یک صفحه کلید لمسی است و در سه نسخه ۴ و ۶ و ۱۶ گیگابایتی طراحی شده است.

این مدل مجهز به یک اسپیکر و میکروفون داخلی است. V-TOUCH ضخامتی برابر با ۱۰ میلیمتر دارد. اما M۴۳۰TR مدل چهارم معرفی شده شرکت MEMUP به بازار است.

این مدل در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی شده است. این PMP مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی است که اندازه آن به ۳/۴ اینچ می‌رسد.

این دستگاه نیز مانند سه مدل دیگر این شرکت مجهز به یک میکروفون و اسپیکر داخلی است.

همچنین مدل M۴۳۰TR امکان ارتقای حافظه با کارت‌های SD و SDHC را نیز دارد.

شرکت MEMUP قیمت این ۴محصول خود را هنوز اعلام نکرده است.