عرضه لپ‌تاپ‌های جدید به بازار طی روزهای آینده

بازار دیجیتال - Juniper از تولیدکنندگانی است که طی سه سال اخیر فعالیت خود را در زمینه تولید لپ‌تاپ آغاز کرده و لپ‌تاپ‌های این برند را در مدل‌های مختلفی روانه بازار کرده است.

طبق اعلام شرکت نگین‌اندیشان پیوند، لپ‌تاپ‌های این شرکت که تحت سفارش کشور ایران به چین تولید می‌شود، در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که مدل‌های JFL۹۲ و Lightbook J۱۵S از لپ‌تاپ‌های جدیدی هستند که طی روزهای آینده می‌توان شاهد حضور آنها در بازار داخلی بود.

طبق اعلام نگین‌اندیشان پیوند، JFL۹۲ یک لپ‌تاپ جدید است که به پردازنده intel core ۲ Duo ۲/۰G، صفحه نمایش ۴/۱۵اینچی از نوع TFT WXGA، حافظه ۲۰۴۸ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۰۰GB مجهز است.

تجهیز به مودم V۹۲، کیبورد فارسی، وب‌کم دو مگاپیکسلی، بلوتوث، کارت گرافیک Geforce T۸۶۰۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ طی روزهای آینده وارد بازار خواهد شد.این نمایندگی همچنین مدل Lightbookj۱۵S را از لپ‌تاپ‌های جدید Juniper معرفی کرد که به پردازنده intel core ۲ Duo ۲/۰G، صفحه نمایش ۴/۱۵اینچی از نوع TFT WXGA، حافظه ۲۰۴۸ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۰۰گیگابایت مجهز است.تجهیز به مودم V۹۲، کیبورد فارسی، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی و بلوتوث از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.هنوز قیمت این لپ‌تاپ‌ها توسط شرکت نگین‌اندیشان پیوند اعلام نشده است. اما به محض ورود به بازار با ضمانت این شرکت به فروش می‌رسد.