کوچکترین دوربین فیلمبرداری HD دنیا

بازار دیجیتال- شرکت SONY که یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان انواع دوربین فیلمبرداری به حساب می‌آید، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرد. مدل TG۳E جدیدترین دوربین فیلمبرداری این شرکت است که به عنوان کوچکترین دوربین HD شناخته شده است. حافظه داخلی این دوربین ۴گیگا بایت بوده و همچنین امکان ارتقای حافظه فلش نیز در این دوربین وجود دارد. این دوربین با کارت حافظه memorystickproDuo نیز سازگاری دارد.

دوربین فیلمبرداری جدید شرکت sony مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی است که اندازه آن به ۷/۲ اینچ می‌رسد. وضوح تصویر فیلمبرداری شده توسط این دوربین برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است.

مدل TG۳E امکان عکاسی با وضوح ۴مگاپیکسل را به کاربران داده و همچنین لنز این دوربین از نوع CarlZeiss است. قدرت زوم اپتیکال و دیجیتال این دوربین به ترتیب ۱۰ برابر و ۱۲۰ برابر می‌رسد.

این دوربین فیلمبرداری مجهز به یک پورت HDmi و یک پورت USB نسخه ۲ و از نوع پر سرعت است که برای اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی طراحی شده است.

مدل TG۳E مجهز به لرزشگیر دست و تکنولوژی تشخیص چهره است. این دوربین در رنگ نقره‌ای طراحی شده است که ابعاد آن برابر ۶۳×۳۲×۱۱۹ میلیمتر است و وزن آن به ۲۴۰ گرم می‌رسد.

در‌حال‌حاضر شرکت سونی جدیدترین محصول خود را با قیمتی در حدود ۹۹/۵۶۲ دلار در بازار جهانی به فروش می‌رساند.