کارشناسان حوزه بازار سیم‌کارت پیش‌بینی کردند که با واگذاری سیم‌کارت‌های 150‌هزار تومانی قیمت سیم‌کارت‌های 0912 به طور چشمگیری با تعدیل روبه‌رو خواهد شد.

با توجه به شرایط کنونی بازار و اعلام شرکت مخابرات در خصوص سیم‌کارت‌های ۱۵۰‌هزار تومانی قیمت سیم‌کارت‌های ۰۹۱۲ برای چندمین بار متوالی با تعدیل قیمت روبه‌رو خواهد شد.
شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد که تا نیمه خردادماه سال جاری سیم‌کارت‌های 150‌هزار تومانی را در بازار عرضه خواهد کرد.
از سوی فروشندگان بازار، قیمت فروش سیم‌کارت کارکرده کد «۱» در بازار تهران تا سقف پنج میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال اعلام می‌شود. در حال حاضر میانگین سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت در پنج منطقه تهران به ترتیب به بهای پنج میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال، چهار میلیون ریال، سه میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۹۵۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت کارکرده کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به ترتیب به بهای چهار میلیون ریال، سه میلیون و 150‌هزار ریال، دو میلیون و 550‌هزار ریال، دو میلیون و 500‌هزار ریال، دو میلیون و 400‌هزار ریال، دو میلیون و 350‌هزار ریال و دو میلیون و 200‌هزار ریال فروخته می‌شود.