F110، محصولی از آدیداس و سامسونگ

سامسونگ F۱۱۰ متفاوت از سایر گوشی‌های کمپانی سامسونگ نیست و یک گوشی خیلی پیشرفته نیز محسوب نمی‌شود. این گوشی در واقع بخشی از سیستم منحصر به‌فرد ایجاد شده توسط آدیداس است.

سیستم آدیداس این گوشی را به دستگاه کاملی تبدیل کرده است که تمامی فعالیت‌های کاربر را ثبت می‌کند و این سیستم شما را در انجام بهتر حرکات ورزشی راهنمایی می‌کند در حالی که موسیقی مورد علاقه‌تان را نیز در حین انجام فعالیت‌های ورزشی پخش می‌کند.

سامسونگ F۱۱۰ آدیداس کاملا از پلاستیک ساخته شده است و در آن از کروم و فلز دیگری استفاده نشده است.

ابعاد گوشی ۵/۱۰۱ در ۴۵ در ۵/۱۴میلی‌متر است. سامسونگ F۱۱۰ آدیداس در تک رنگ مشکی تولید خواهد شد.

خروجی صدای گوشی و آرم مشترک سامسونگ و آدیداس بالای صفحه نمایش مشاهده می‌شود. کلید حرکتی و کنترل‌های اطراف آن زیر صفحه نمایش وجود دارد. در طرف راست گوشی فقط یک کلید وجود دارد که با فشار طولانی آن دوربین فعال می‌شود. در حالت باز یا بسته بودن در گوشی می توان از دوربین استفاده کرد. اگرچه محل کلید دوربین چندان مناسب نیست.

در قاب جلوی گوشی صفحه نمایش دو اینچ TFT و کلید حرکتی بزرگ مشاهده می‌شود که سطح سفت و محکمی دارد. صفحه نمایش دارای وضوح ۱۷۶ در ۲۲۰ پیکسل است. خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید با مشکل همراه است، مگر اینکه تم سفید از پیش نصب شده انتخاب شود که در این صورت منو به‌طور کامل خوانده می‌شود.

سامسونگ F۱۱۰ آدیداس دارای دوربین دو مگاپیکسل با حداقل وضوح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که فوکوس خودکار و فلش است. منوی دوربین ساده است و تنظیمات مورد استفاده را با آیکون‌ها در نوار ابزار در پایین صفحه نمایش نشان می‌دهد در حالی که گزینه‌ها به‌صورت منوهای pop-up ظاهر می‌شوند.حافظه داخلی این گوشی یک گیگابایت است، به همین دلیل نیازی به تعبیه حافظه جانبی در این مدل نبوده است.

باتری گوشی از نوع Li-ION با توان ۸۰۰ mAh است و درب محفظه باتری به راحتی برداشته می‌شود.

این گوشی که از ماه مارچ سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهانی معرفی شده است، طی چند ماه آتی در بازار جهانی تلفن‌همراه عرضه می‌شود.

قیمت نهایی گوشی F۱۱۰ سامسونگ هنوز در بازار تلفن‌همراه برآورد نشده است.