فعالان بازار سیم‌کارت در پنج منطقه تهران از عرضه بدون نوسان قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول، تالیا و ایرانسل در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران خبر دادند.

در حال حاضر سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل با بهای یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و ۱۰۰‌هزار ریال در مناطق پنج‌گانه تهران عرضه می‌شود.
در همین حال بازار سیم‌کارت‌های تالیا نیز با ثبات قیمت مشخصی مانند سابق (450‌هزار ریال) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سیم‌کارت کارکرده کد یک همراه اول به طور تقریبی به بهای پنج‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال خریداری می‌شود و به بهای پنج‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
در همین حال سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه و چهار به ترتیب با بهای پنج‌میلیون و 450‌هزار ریال، سه‌میلیون و 600‌هزار ریال و سه‌میلیون و 400‌هزار ریال به فروش می‌رسد.سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای دو،سه، چهار به ترتیب با قیمت چهار‌میلیون ریال، سه‌میلیون و 250‌هزار ریال و دو‌میلیون و 750‌هزار ریال معامله می‌شود.سیم‌کارت‌های صفر کدهای «5»، «6»، «7» و «8» به ترتیب به قیمت سه‌میلیون و 350‌هزار ریال، سه‌میلیون و 150‌هزار ریال، دو‌میلیون و 750‌هزار ریال و دوم‌میلیون و 500‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
همچنین سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق به ترتیب با قیمت دو‌میلیون و ۵۵۰‌هزار ریال، دو‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال، دو‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال و دو‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
در همین حال سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز بدون نوسان قیمت مانند سابق تا سقف 550‌هزار ریال فروخته می‌شود.