یک دستگاه فتوکپی حرفه‌ای از توشیبا

بازار دیجیتال- مدل e-Studio ۲۵۰۰c/۳۵۰۰c به عنوان دستگاه فتوکپی رنگی با کیفیت بالای برند توشیبا معرفی شد. طبق اعلام بدرالکتریک، نمایندگی رسمی فروش دستگاه‌های فتوکپی این برند، e-Studio ۲۵۰۰c/۳۵۰۰c یک دستگاه رنگی حرفه‌ای چند منظوره با معماری (همه در یک) است که به تمام قابلیت‌های کپی، پرینت، اسکن و فاکس اینترنتی به صورت استاندارد مجهز است. این معماری نه تنها با کاهش هزینه‌های اولیه خرید یک دستگاه به جای چندین دستگاه مختلف باعث صرفه‌جویی اولیه در سازمان‌ها می‌شود، بلکه سرعت بالای این دستگاه‌ها باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. ارتباط سیستم با پورت USB، قابلیت فشرده‌سازی فایل‌های PDF، استفاده از الگوها برای سرعت بخشیدن به عملیات کاری، کیفیت خروجی بالا و تجهیز به پنل رنگی و فارسی از ویژگی‌های این دستگاه‌ است.

طبق اعلام به بدرالکتریک، کاربران این دستگاه با استفاده از قابلیت ارتباط مستقیم با USB می‌تواند زمانی که در کار شبکه به هر دلیلی اختلال ایجاد شود، به‌طور مستقیم از فایل‌های خود اسکن و پرینت تهیه کنند. البته این قابلیت فقط در زمان از کارافتادگی دستگاه کاربرد ندارد و در موارد دیگر نیز سبب می‌شود کاربر با سرعت بیشتری عملیات موردنظر را انجام دهد.

همچنین این دستگاه به قابلیت اسکن ایمیل مجهز است.

به گفته کارشناس فروش شرکت بد‌رالکتریک، باتوجه به این نکته که حجم بالای فایل‌های اسکن شده می‌تواند از سرعت گردش اطلاعات در سازمان بکاهد

e-studio ۲۵۰۰c/۳۵۰۰c از یک روش فشرده‌سازی PDF به نام slim pdf استفاده می‌کند که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا داده‌های

۲ PDF را که تا یک صدوپنجاهم حجم واقعی و داده‌های تصویری را که تا یک هشتم فرمت فشرده jpeg فشرده‌سازی شده‌اند، اسکن کنند.

تجهیز به پنل لمسی رنگی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که نه‌تنها باعث سهولت استفاده از دستگاه می‌شود، بلکه امکان کنترل توسط کاربر را بهبود می‌بخشد.بدر‌الکتریک قیمت این دستگاه فتوکپی را ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان اعلام کرد.