لپ‌تاپ پهن پیکر اچ پی با بدنه فلزی مقاوم

بازار دیجیتــــال- مدل DV۶-۶C۵۰ از سری پاویلیون اچ پی از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و باقابلیت اچ پی در بازار داخلی است که به‌تازگی میهمان بازار داخلی شده است. این لپ‌تاپ بیشتر قسمت‌هایش از فلز ساخته شده و قسمت در و استراحت مچ آن دارای سطحی خش دار است.

این نوت‌بوک که از سری نمونه‌های موسوم به پهن پیکر و سنگین بازار است وزنی در حدود ۳ کیلوگرم دارد که حتی برای یک نوت‌بوک ۱۵/۶اینچی هم زیاد است.

صفحه کلید این لپ‌تاپ هم با کلیدهای کاملا بزرگ و با فاصله‌ نسبتا زیاد از یکدیگر ساخته شده است. صفحه کلید از نوع Chiclet یا جزیره‌ای است که هر کلید به صورت مجزا روی شاسی قرار گرفته تا کار تایپ کردن با آن آسان‌تر شود. این لپ‌تاپ همچنین به پردازنده قوی و قدرتمند INTEL CORE I۷، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت مجهز است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به یک صفحه نمایش ۱۵/۶اینچی از نوع High-Definition HP BrightView Display و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ مجهز است. این صفحه نمایش کنتراست، تولید رنگ و روشنایی خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. یک ویژگی خیلی خوب این نمایشگر لولاهای آن است که علاوه بر توانایی کاملا محکم نگه داشتن آن، تا حد خیلی زیادی نیز خم می‌شوند تا نمایشگر را بتوانید به اندازه‌ زیادی نسبت به بدنه‌ اصلی باز کنید.

تجهیز به کارت گرافیکیAMD Radeon HD ۷۶۹۰M XT،DDR۵ ۲۰۴۸ MB UpTo ۴۰۹۶ MB، درایو نوری Super Multi DVD±R/RW with Double Layer Support، بلوتوث داخلی، وب کم، کارتخوان، اسپیکر استریو، شبکه بی‌سیم Wireless، دو پورت USB ۲.۰، دو پورت USB ۳.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ پهن پیکر اچ پی به باتری شش سلولی با قابلیت کارکرد ۴/۵ ساعت به طور مداوم مجهز است.

در کل باید گفت که HP در طراحی و ساخت DV۶ سنگ تمام گذاشته است. شاید بتوان گفت که پس از سری Envy، این بهترین سری نوت‌بوک‌های این شرکت باشد. همان‌طور که گفتیم به دلیل ساختار مستحکم و زیبا و موجود بودن در کانفیگ‌های قدرتمند، این نوت‌بوک مناسب به کار گیری در انجام وظایف سنگین است. شما می‌توانید از آن به عنوان یک مرکز

مالتی مدیای خانگی، نوت‌بوکی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای، نوت‌بوک محل کار، ویرایش عکس و فیلم و ... استفاده کنید.

ساختار مستحکم و زیبا، تجهیز به صفحه نمایش باکیفیت، تجهیز به بلندگوهای قدرتمند و صفحه کلید بزرگ، تجهیز به پورت‌های USB ۲.۰، USB ۳.۰ و... از نقاط قوت این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۵۷۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.