کولر مستر کیس جدیدی را در سری کیس‌های HAF و در دسته ATX mid-tower برای حرفه‌ای‌ها با نامHAF XM عرضه کرد. این کیس از مادربوردهایی با استاندارد EATX و ATX پشتیبانی کامل به‌عمل آورده و با داشتن ۱+۸ محل نصب کارت‌های سخت‌افزاری این اجازه را به کاربر می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی هر نوع کارت را روی آن نصب کند. از جمله خصوصیات اصلی این سری که نامگذاری آنها نیز براساس آن صورت گرفته است شدت جریان بالای تولید توسط فن‌های قابل نصب روی این کیس است. همچنین HAF XM با داشتن فضای کافی برای نصب دو رادیاتور در بالا و پشت کیس به عنوان یکی از مجهزترین کیس‌های دنیا به‌دلیل پشتیبانی از هر دو پلت‌فرم خنک‌کنندگی آبی و هوایی شناخته می‌شود.

قابلیت نصب ۹ هارددیسک و SSD بدون نیاز به هیچ ابزاری درونHAF XM امکان پذیر بوده و علاوه بر آن با استفاده از ۲ داک مجزا قابل دسترس از پنل جلوی کیس که به نام X-Dock نامگذاری شده‌اند، نصب و دسترسی به هارددیسک یا SSDهای ۵/۲اینچی به‌راحتی ممکن خواهد بود.

با توجه به امکان نصب قطعات فراوان درون کیس، افزایش کابل‌های مورد استفاده نیز امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود به همین منظور فضای گسترده‌تری از قبل برای مدیریت کابل‌کشی درون کیس HAF XM برای کاربران ایجاد شده است. وجود یک محفظه و چارچوب مجزا نیز برای پوشش روی کابل‌های پاور که در پایین کیس به راحتی نصب می‌شود از دیگر امکانات این کیس حرفه‌ای است.

محصولات کولر مستر با گارانتی و خدمات پس از فروش دریا کامیپوتر در ایران عرضه می‌شود.