با افزایش تعداد ابزارهای الکترونیکی در همه خانه‌ها خروجی‌های برق برای ابزارها و وسائلی که باید شارژ شوند اهمیت یافته است.

ابداع یک شارژر جدید با هدف ارائه یک خروجی برق برای تمام ابزارهای الکترونیکی می‌تواند پایانی برای تمام شارژرهای خانگی باشد.
به گزارش مهر، قسمت جلویی این دستگاه شارژر پورت‌های یو اس بی از2 تا 10 ولت است که می‌تواند برای تمام انواع وسایل قابل حمل چون تبلت‌ها قابل استفاده باشد.


در این شارژر دو سوکت 1500 ولت برای ابزارهای بزرگ‌تر خانه تعبیه شده است که می‌تواند در هر کشوری قابل استفاده باشد.


نام این شارژر پاور بریک (قدرت آجر) گذاشته شده است و انتخاب این نام براین اساس بوده که اندازه آن درست به اندازه یک آجر خانه است.

گزینه‌ها برای وصل کردن پاور بریک به پریزهای دیواری اندکی محدود است. چرا که تنها پریزهای ایتالیایی، سوئیسی، بریتانیایی و آمریکایی برای آن تعبیه شده است
در قسمت بالایی این وسیله ۶ رابط قابل تنظیم وجود دارد که می‌تواند به یو اس بی با ابعاد مختلف متصل شود.
سیم تمام این رابط‌ها بلند می‌شود تا بتوان از هر کدام از ابزارها درحال شارژ شدن استفاده کرد.


این شارژر در رنگ‌های مختلف ارائه شده تا برای هر نوع سلیقه در تمام خانه‌ها قابل استفاده باشد و قیمت 192 دلاری برای آن تعیین شده است.
با افزایش تعداد ابزارهای الکترونیکی در همه خانه‌ها خروجی‌های برق در خانه‌ها برای تمام ابزارها و وسائلی که باید شارژ شوند اهمیت بیشتر می‌یابد، ابداع یک شارژر جدید با هدف ارائه یک خروجی برق برای تمام ابزارهای الکترونیکی می‌تواند پایانی برای تمام شارژرهای یک خانه باشد.