رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تهران با اشاره به استقبال عموم مردم از انواع تلویزیون‌های ال سی دی و ال‌ای دی در سطح کشور گفت: با گسترش تولید و واردات این کالای دیجیتالی میزان خریداران آن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است. ابراهیم درستی در گفت‌وگو با مهر گفت: در سالیان گذشته خرید تلویزیون‌هایی با اندازه‌های بزرگ برای کاربران این وسیله یک رویا بود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز شاهد ارتقای تولید انواع تلویزیون در سطح جهان و همچنین ایران هستیم.

وی با اشاره به افزایش تولید انواع تلویزیون‌ها در کشور گفت: امروزه بیشترین سهم تولید تلویزیون به فناوری‌های ال سی دی، ال‌ای دی و سه بعدی اختصاص یافته است.

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تهران دلایل استقبال مردم از تلویزیون‌های ال سی دی و ال‌ای دی در کشور را بهای مناسب آنها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با ورود نسل جدید تلویزیون‌های سه بعدی و هوشمند به بازار بهای ال سی دی و ال‌ای دی کاهش یافت که به موجب همین امر میزان تقاضا برای این نوع کالای دیجیتالی افزایش یافت. وی همچنین با اشاره به سهولت واردات غیرقانونی تلویزیون‌های ال سی دی و ال‌ای‌دی از بانه و مریوان گفت: ماموران نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دیگر نهادهای مرتبط باید برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی به مبارزه دائمی و همیشگی با قاچاقچیان این حوزه بپردازند.