فاکسکان برای تولید تلویزیون اپل آماده می‌شود

بازار دیجیتال- این روزها شایعات زیادی درباره تلویزیون اپل شنیده می‌شود. رییس هیات مدیره شرکت چینی فاکسکان که تولیدکننده محصولات شرکت اپل است، به این شایعات پایان داده است. «تری گو» روز یکشنبه اعلام کرده است که شرکتش برای ساخت و تولید تلویزیون‌های اپل آماده می‌شود. روزنامه چاینا دیلی در گزارشی از کنفرانس خبری روز یکشنبه شرکت فاکسکان که در محل جدید این شرکت در شانگهای برگزار شده بود، نوشته است که این شرکت برنامه‌های آینده‌اش را در این کنفرانس اعلام کرد. گو در این کنفرانس گفته است: «فاکسکان در حال آماده کردن تجهیزاتش برای آغاز تولید تلویزیون اپل است. با این حال خط تولید این تلویزیون جنجالی و خبرساز هنوز آغاز به کار نکرده است.»

این اظهار نظر از دیدگاه کارشناسان می‌تواند به دنبال اطلاعات دقیق‌تر گو از برنامه‌های آینده شرکت اپل انجام شود. در حالی که تا قبل از این اظهار نظر، تمام اخبار منتشر شده درباره تلویزیون اپل و تولید آن از منابع غیررسمی و تایید نشده منتشر می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شد که شنیده می‌شود اپل در حال مذاکره برای خرید شرکت آلمانی تولیدکننده تلویزیون Loewe است. وب سایت

Apple Insider این خبر را منتشر کرده است، اما هنوز این خبر توسط هیچ کدام از دو شرکت اپل و Loewe تایید نشده است.

با این همه اما شایعاتی وجود دارد که بر اساس آنها اپل پیشنهاد ۱۱۲ میلیون دلاری برای خرید این شرکت را داده است. بد نیست بدانید که شرکت Loewe از سال ۱۹۲۹ تاسیس شده و به خاطر طراحی و تولید تلویزیون و اسپیکرهای پیشرفته و گران‌قیمتش در جهان شناخته می‌شود. ۲۹ درصد از سهام این شرکت هم متعلق به شرکت بزرگ سازنده تلویزیون Sharp است.