یک لپ تاپ حرفه‌ای برای کاربران تجاری

بازار دیجیتال- مدل ProBook ۴۵۳۰s-J از لپ‌تاپ‌های باقابلیت اچ پی در بازار داخلی است.

این لپ تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و‌هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۶۴۰ گیگابایت است. لپ‌تاپ ۴۵۳۰s HP ProBook محصولی از سری تجاری ProoBook این شرکت است که در رده‌ کاربری مشاغل کوچک قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ‌های تجاری اصولا دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آنها را برای استفاده کردن در محیط‌های شغلی متناسب می‌سازد. از جمله‌ این ویژگی‌ها می‌توان به بدنه‌ با دوام، قدرت سخت‌افزاری بالا، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و نمایشگر با سطح غیربراق اشاره کرد. در ضمن معمولا در ساخت آنها از خصوصیات تجملی و تزئینی هم استفاده نمی‌شود و ظاهر جدی‌تری دارند. به هر حال این نوت بوک به صفحه نمایش ۱۵/۶ اینچی از نوع anti-glare LED-Backlit HD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ، کارت گرافیکی ATI Radeon HD۶۱۹۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB، درایو نوری DVD+/-RW SuperMulti DL ،بلوتوث داخلی، وب کم ۲/۰ مگاپیکسلی و... مجهز است.

نوت‌بوک HP Probook ۴۵۳۰s دارای چهار پورت USB است که دو عدد از آنها در لبه‌ سمت راست و دو تا در لبه‌ سمت چپ قرار گرفته‌اند. یکی از پورت‌های USB در لبه‌ سمت چپ از نوع USB ۳.۰ است. پورتUSB ۳.۰ سرعت انتقال داده‌ بالاتری را نسبت به پورت USB ۲.۰ ارائه می‌دهد. افرادی که به مکالمه ویدئویی علاقه دارند با دیدن وب کم HD بالای نمایشگر که توانایی ضبط ویدئویی ۷۲۰ p HD را دارد، خوشحال خواهند شد؛ چراکه کیفیتی بسیار بالا را ارائه می‌کند.

این لپ‌تاپ با ابزارهای امنیتی HP همراه شده که یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار امنیتی است.

باتری ۶ سلولی نیز که روی ۴۵۳۰s وجود دارد، حداکثر می‌تواند به مدت ۴ ساعت و ۵۳ دقیقه شارژدهی داشته باشد. این حدود ۳۰ دقیقه بیشتر از حد متوسط لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ این نوت‌بوک است. این را هم باید بگوییم که گرمای تولید شده توسط قطعات داخلی نوت‌بوک و به خصوص پردازنده به راحتی و توسط فن خنک کننده‌ قدرتمندی که دارد از پنجره‌ تهویه لبه‌ نوت‌بوک خارج می‌شود.

به هر صورت HP ProBook ۴۵۳۰s یکی از لپ‌تاپ‌های تجاری موجود در بازار است که عملکرد پرقدرت را در کنار کیفیت، استحکام و امنیت فراوان ارائه می‌دهد و کاملا مناسب کاربری مهندسان، مدیران، صنعتگران، پزشکان و دیگر رده‌های شغلی مهم است. این لپ تاپ با قیمتی حدود یک میلیون و ۴۷۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.