یک تبلت ارزان‌قیمت

بازار دیجیتال- این روزها تبلت‌های ارزان قیمت در بازار کشورهای در حال توسعه حسابی مورد استقبال کاربران و خریداران قرار می‌گیرند. درست به همین دلیل هم شرکت‌های تولید‌کننده سعی دارند با طراحی و تولید این محصولات سود خوبی از این محل به‌دست بیاورند. شرکت iBall هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی تبلت ارزان قیمت Slide Tab i۷۲۱۸ خودش را به بازار معرفی کرده است. این تبلت طراحی بسیار ساده‌ای داشته و از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک وب کم VGA در جلو بهره می‌برد. این تبلت با وزن ۴۵۰ گرمی از یک نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول دارای پردازنده

ARM Cortex A۸ بوده و با سرعت یک گیگاهرتزی کار می‌کند. این دستگاه مجهز به حافظه ۸ گیگابایتی است و امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این تبلت جدید مجهز به پورت‌های USB و HDMI بوده و از امکانات ارتباطی Wi-Fi، بلوتوث و ۳G بهره می‌برد. شرکت iBall اعلام کرده است که این تبلت را از اواخر ماه مه و با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.