چاپگر چند منظوره پرفروش اچ پی

بازار دیجیتال- مدل M۱۱۳۲ از چاپگرهای چندکاره لیزری سیاه و سفید پرفروش اچ پی در بازار داخلی است.

این دستگاه که توانایی کپی کردن، اسکن، فکس، پرینت عکس، پرینت دورو را دارد و ابعاد آن ۴۱۵ x ۲۶۵ x ۲۵۰ میلی متر و وزن آن نیز حدود ۷ کیلوگرم است . سرعت چاپ این دستگاه هم تا ۱۸ صفحه در دقیقه با وضوح چاپ ۱۲۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است. این را هم بگوییم که حافظه این دستگاه ۸ مگابایت است و قابلیت چاپ ۸۰۰۰ صفحه در ماه را دارد.

در مورد اسکنر این دستگاه هم باید بگوییم که این دستگاه به یک اسکنر Flatbed با وضوح ۱۲۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ مجهز است و عمق رنگ این اسکنر هم ۲۴ بیت است.

سرعت کپی این چاپگر چند منظوره هم تا ۱۸ صفحه در دقیقه با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و قابلیت بزرگنمایی ۳۰ تا ۴۰۰ درصد است.این دستگاه لیزری چند منظوره به تونرA به شماره ۸۵ ، صفحه نمایش Dual digit numeric LED و... مجهز است.

به طور کلی Hp Laser Jet Pro M۱۱۳۲ MFP پرینتر لیزری سیاه و سفیدی (تک رنگ) است که سرعت و کیفیت بسیار بالایی را در عمل چاپ ارائه می‌دهد. همچنین توانایی عملیات اسکن و کپی هم باعث می‌شوند که بتوانید دست کم در سه مورد از این پرینتر استفاده کنید. با این حال برای پایین نگه داشتن قیمت، سعی شده که ظاهر، کنترل پنل و کانکشن های آن ساده باشند. بنابراین اگر به دنبال پرینتری با این ویژگی‌ها هستید، M۱۱۳۲ گزینه مناسبی است.

ارائه سرعت و کیفیت بسیار بالا در پرینت، توانایی پرینت، اسکن و کپی، ابعاد نسبتا جمع و جور و وزن نسبتا کم، بهره‌گیری از فن‌آوری Smart install technology برای نصب و راه‌اندازی سریع بدون نیاز به CD، ساختار ساده و وزن مناسب از نقاط قوت این چاپگر چند منظوره لیزری است.

این دستگاه با قیمتی حدود ۲۷۰ تا ۲۷۵ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.