لپ‌تاپ‌هایی برای گیمرهای حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت MSI که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های ویژه بازی‌های ویدئویی در بازار جهانی است، به تازگی مدل‌های جدیدی از این محصولاتش را به بازار معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌های جدید ترکیبی از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia، Intel، شبکه گیم Killer و کیبوردهای استیل با نور پس زمینه می‌توانند فضای رقابتی جدیدی را در این بازار ایجاد بکنند. دو مدل GT۷۰ و GT۶۰ جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت هستند که از پردازنده Intel مدل HM۷۷ و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX۶۷۰M بهره می‌برند. طراحی این لپ‌تاپ‌های جدید کاملا ساده بوده و بدنه استیل آن می‌تواند نظر اغلب کاربران را به خودش جلب کند. کیبورد این لپ‌تاپ‌ها با کلیدهای قابل برنامه‌ریزی‌شان امکان طراحی در هزار نور پس‌زمینه متنوع است. رم این محصولات از نوع DDR۳ بوده و ظرفیت رم لپ‌تاپ مدل GT۶۰ به ۱۲ گیگابایتی می‌رسد. اما گیمرهای حرفه‌ای‌تر که به فضای بیشتری نیاز دارند، می‌توانند مدل GT۷۰ را با رم ۱۶ گیگابایتی انتخاب کنند.

مدل GT۶۰ با نمایشگر LED و ۶/۱۵ اینچی مجهز به هارد درایو یک ترابایتی است. ظرفیت هارد درایو مدل GT۷۰ اما برای ۷۵۰ گیگابایت است. این لپ‌تاپ‌ها دارای تکنولوژی کولر MSI هستند که جریان هوا را در میان قطعات این دستگاه‌ها افزایش داده و از گرم شدن بیش از حد و احتمال سوختن بعضی قطعات جلوگیری می‌کند.

شرکت MSI اعلام کرده است که این لپ‌تاپ‌های جدیدش را به زودی و با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار روانه بازار کرده و به فروش می‌رساند.