یک لپ‌تاپ قدرتمند از اچ پی با قیمت مناسب

بازار دیجیتال- مدل G۶-۱۲۴۶ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت و ارزان اچ پی در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵-۲.۴GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم ATI Radeon HD ۶۴۷۰M DDR۳ ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که لپ‌تاپ مذکور به یک صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی از نوع High Definition Bright View با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ مجهز است.

تجهیز به درایو نوریLightScribe SuperMulti DVD±RW Double Layer Support ،بلوتوث داخلی، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارتخوان با قابلیت خواندن انواع کارت‌های حافظه، اسپیکر استریو و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ همچنین به چهار پورت USB ۲.۰، پورت خروجی VGA و پورت HDMI و... مجهز است. در کل HP Pavilion G۶ یکی از سری نوت‌بوک‌های با قیمت مناسب HP در بازار است که دارای نقاط قوتی چون عملکرد کلی قدرتمند و مناسب، کیفیت ساخت خیلی خوب نسبت به قیمت، وزن نسبتا سبک، قیمت مناسب و... است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۱۴۰ تا یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.