اسکنر باریک کانن با سرعت اسکن بالا

بازار دیجیتال- مدل LiDe ۱۱۰ یک اسکنر باریک و کم وزن از کانن است که گزینه مناسبی است برای کاربر‌ی‌های خانگی و آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند میز کار خلوتی داشته باشند. این اسکنر که از یک کابل USB برای تغذیه و نیز انتقال داده‌ها استفاده می‌کند، اولین مدل از سری LiDE اسکنرهای کانن است که علاوه بر حجم کم، مصرف انرژی اندکی نیز دارد.

این دستگاه توانمندی اسکن با رزولوشن اپتیکال ۴۸۰۰×۲۴۰۰ و رزولوشن دیجیتال ۱۹۲۰۰×۱۹۲۰۰ را دارد. سرعت اسکن این دستگاه نیز نسبتا بالا است و اسکن یک صفحه سیاه و سفید را در ۶/۵ ثانیه و یک صفحه رنگی را در ۹/۱۶ ثانیه انجام می‌دهد.

اسکنر Canon LiDE ۱۱۰ توانایی اسکن کردن نگاتیو ۳۵mm را ندارد. این اسکنر دارای چهار دکمه ShortCut یا میانبر که شامل دکمه‌های PDF، COPY، PHOTOو E-Mail هستند است. بنابراین هرکدام از این امور را می‌توانید به آسانی و فقط با فشردن یک دکمه انجام دهید.

به طور کلی سرعت عمل بالا، جمع و جور بودن و استفاده از کابل USB به عنوان رابط منبع تغذیه از رایانه، کیفیت بالای اسکن‌های ارائه شده، مجهز بودن به مودهای خودکار برای اسکن کردن سریع، بهره‌مندی از چهار دکمه میانبر PDF، COPY، PHOTO و E-Mail از نقاط قوت این دستگاه باریک و عدم توانایی در اسکن کردن نگاتیو ۳۵mm از نقاط ضعف این دستگاه است.

این اسکنر با قیمتی حدود ۱۱۰ تا۱۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.