یک نوت‌بوک خنک و باقابلیت برای گیمرهای حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت ایسوس به تازگی نوت‌بوک G۷۵VW را به بازار معرفی کرده است. در این لپ‌تاپ از پردازنده‌های جدید IVY Bridge استفاده شده است که این موضوع علاوه بر افزایش کارآیی، باعث کاهش گرمای تولید و افزایش عمر دستگاه می‌شود. ایسوس برای تکمیل این سیستم و بهینه شدن آن برای اجرای بازی‌های امروزی ،از پردازنده گرافیکی سری ۶۰۰ شرکت NVidia در این محصول استفاده کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده دو مدل پردازنده گرافیکی (بر اساس مدل نوت‌بوک) در این دستگاه تعبیه شده است که یکی مدل GTX۶۶۰M و دیگری GTX۶۷۰M است که بر اساس مدل به ترتیب دارای دو و سه گیگابایت حافظه GDDR۵ است که امکان لازم برای ذخیره اطلاعات مورد نیاز برای پردازش تصویر را فراهم می‌کند.

همچنین در این محصول علاوه بر هارددیسک، از یک درایو SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استفاده شده است.

G۷۵VW به یک صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی در استاندارد‌های مختلف به بازار ارائه می‌شود که در حالت استاندارد اول صفحه نمایش از نوع HD+ است و از نور پس‌زمینه LED بهره می‌برد، اما امکان پشتیبانی از فناوری سه‌بعدی را ندارد. در حالت دوم بازهم صفحه نمایش فاقد قابلیت پشتیبانی از فناوری سه‌بعدی است، اما از استانداردFull HD پشتیبانی می‌کند، اما در حالت سوم صفحه نمایش هم Full HD است و هم از فناوری سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

از آن جایی که پردازنده گرافیکی به کار رفته در این محصول ساخت شرکت NVidia است، از فناوری ۳D Vision در این محصول استفاده شده است که به ادعای NVidia دارای روشنایی و لرزش کمتری در مقایسه با نسل قبل است. در پردازش صوتی بازهم ایسوس از فناوری کاربردی Sonic Master استفاده کرده است تا در کنار دیگر امکانات این دستگاه محیطی جذاب را برای کاربر ایجاد کند. علاوه بر این طراحی خاص محصول (برای قرار گرفتن راه دست) و طراحی جالب خنک کننده باعث شده است G۷۵VW به یک نوت‌بوک خنک و دلچسب برای کاربران علاقه‌مند به بازی تبدیل شود. در کنار این موارد وجود امکاناتی مانند ویندوز هشت (بر اساس مدل و منطقه)، باتری هشت سلولی، چهار پورت USB۳، بلوتوث نسخه ۴ (انتخابی) و خروجیmini Display port این نوت‌بوک را به یک ابزار کارآمد تبدیل کرده است.