بازار دیجیتال- شرکت ایسوس به‌تازگی مدل جدیدی از محصول سری AIO را با نام ET۲۲۱۰INTS معرفی کرده است که از امکانات و قابلیت‌های خوبی برای کاربرد‌های چند‌رسانه‌ای برخوردار است. یکی از ویژگی‌های این دستگاه، طراحی زیبای آن است که ظاهری خاص را به محیط کار یا منزل شما خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این سری می‌توان به طراحی پایه زیبای آن اشاره کرد. این محصولات با پردازنده‌های سری Core i۳ و Core i۵ اینتل به بازار ارائه می‌شود و مادربورد آن مجهز به چیپ‌ست H۶۱ این شرکت است.

ایسوس در این محصول از پردازنده گرافیکی GT۵۲۰M شرکت NVidia استفاده کرده است که مجهز به یک گیگابایت حافظه برای پردازش‌های تصاویر ویدئویی و بازی‌های استاندارد است.

در این دستگاه از دو گیگابایت حافظه DDR۳-۱۳۳۳ استفاده شده است که با توجه به اسلات‌های حافظه قابلیت افزایش تا ۸ گیگابایت را دارد، اما ایسوس برای تکمیل این محصول از یک صفحه نمایش با دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و درایو نوری Blu-Ray برای پخش دیسک‌های نوری بلوری استفاده کرده است تا دیگر جایی برای بحث در مورد این دستگاه باقی نگذارد. بلندگو‌های دستگاه هم درست زیر صفحه نمایش و در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است که با وجود امکان نصب آن روی دیوار صدا بهتر به گوش کاربر خواهد رسید و کاربر صدا را به صورت بازتابشی نخواهد شنید.

ET۲۲۱۰INTS از امکانات ارتباطی کامل برخوردار است و تقریبا هر چیزی که یک کاربر امروزی علاقه‌مند به دنیای چند‌رسانه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهد.