یک لپ‌تاپ حرفه‌ای از اچ پی - ۲ اردیبهشت ۹۱

بازار دیجیتال- مدل G۶-۱۲۵۶ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت HP در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I۵-۲.۴GHZ، رم شش گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۶۴۰ گیگابایت است.این نوت‌بوک از نمایشگر ۶/۱۵ اینچی با رزولوشن استاندارد ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد. همچنین با وجود اسپیکرهای Altec Lansing صدای تولید شده توسط این لپ‌تاپ در حد خوبی است. لپ‌تاپ مذکور به کارت گرافیکی ATI Radeon HD ۶۴۷۰M DDR۳ ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB، درایو نوری LightScribe SuperMulti DVD±RW Double Layer Support، بلوتوث داخلی، کارتخوان با قابلیت خواندن انواع کارت، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، اسپیکر استریو و... مجهز است.

تجهیز به شبکه بی‌سیم Wireless، چهار پورت USB ۲.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA، شبکهLAN : ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. در مورد باتری این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که باتری این لپ‌تاپ از نوع شش سلولی با قابلیت کارکد ۵/۳ ساعت به طور مداوم است.

در کل HP Pavilion G۶ یکی از سری نوت‌بوک‌های با قیمت مناسب HP در بازار است که با قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۶۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. به طور کلی، این نوت‌بوک ۵/۲ کیلوگرمی که در رنگ خاکستری به بازار عرضه شده است دارای نقاط قوتی مانند عملکرد کلی قدرتمند و مناسب، کیفیت ساخت خوب نسبت به قیمت، دارای کانفیگ‌های متنوع برای کاربری‌های مختلف، ارائه پورت‌ها و اتصالات متنوع و کافی و... است.