همراه اول به تازگی بسته‌های ‌اینترنت نامحدود خود را بدون تغییر قیمت، به سرویس‌هایی با محدودیت حجمی‌تبدیل کرده و به‌این ترتیب سرویس‌اینترنت با دانلود نامحدود از لیست خدمات‌این اپراتور حذف شد. بر اساس‌این تغییرات جدید، بسته‌های رویایی‌اینترنت همراه اول که امکان دانلود نامحدود را در بازه‌های زمانی مختلف برای کاربران فراهم می‌کرد، حذف شده است. به‌این ترتیب بسته‌های جدیدی با میزان دانلود محدود، جایگزین بسته‌های نامحدود شده‌اند؛ ضمن‌اینکه به بسته‌های جدید‌اینترنت سرویس‌ نما و چند عدد MMS رایگان اضافه شده است.

در گذشته بسته یک روزه‌ اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود به قیمت هزار تومان عرضه می‌شد که در تغییر جدید بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۱۵۰ مگابایت تغییر کرده و ۱۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است. همچنین سابقا بسته یک هفته‌ای‌اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود، به قیمت ۵ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم‌اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۸۰۰ مگابایت تغییر کرده و ۲۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است. علاوه بر‌این بسته یک ماه‌‌‌اینترنت رویایی همراه اول با دانلود نامحدود، به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۲ هزار و ۵۰۰ مگابایت تغییر کرده و ۵۰ عدد MMS رایگان نیز به آن اضافه شده است. همچنین بسته‌اینترنت یک ماه‌ شبانه همراه نیز با دانلود نامحدود، در گذشته به قیمت ۳ هزار تومان عرضه می‌شد، که هم اکنون بدون تغییر قیمت، حجم دانلود به ۲ هزار و ۵۰۰ مگابایت تغییر کرده و MMS رایگان نیز شامل‌این بسته نمی‌شود.

امکان دریافت سیم‌کارت دانش تا پایان خرداد

دانش‌آموزان برای دریافت سیم‌کارت دانش همراه اول تا پایان خرداد ماه سال جاری مهلت دارند. به گزارش موبنا دانش‌آموزان‌، برای دریافت سیم‌کارت دانش، کارت عضویت جشنواره دانش را از مدارس محل تحصیل خود، دریافت کنند سپس با ارائه ‌این کارت به دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر امور مشترکین استان محل تحصیل خود می‌توانند‌ این سیم‌کارت را به صورت رایگان تهیه کنند.

سیم‌کارت دانش یک سیم‌کارت اعتباری است که حاوی ۲۰۰ عدد پیامک رایگان به مشترکین همراه اول و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان به مشترکین همراه اول می‌باشد.‌ این سیم‌کارت برای تمامی ‌دانش‌آموزان با ارائه کارت عضویت جشنواره دانش رایگان می‌باشد. ارائه اصل کارت عضویت جشنواره دانش همراه اول، اصل و تصویر شناسنامه دانش آموز و اصل و تصویر شناسنامه والد برای دریافت ‌این نوع سیم‌کارت ضروری است.